fbpx

Rok 3020. Rzeczywistość jest tylko złudzeniem. Maszyny zbuntowały się przeciwko Ludziom, a systemy komputerowe, które miały chronić ludzkość wymknęły się spod kontroli. O wyznaczonej godzinie uczestnicy podzieleni na zespoły wyruszają w miasto, które odtąd staje się cyberprzestrzenią. Muszą zdobyć kody do centralnego komputera, które są w posiadaniu Merowinga. Na terenie gry krąży ponadto Agent Smith.

Fabuła

Rok 3020. Rzeczywistość jest tylko złudzeniem. Maszyny zbuntowały się przeciwko Ludziom, a systemy komputerowe, które miały chronić ludzkość wymknęły się spod kontroli. Nieświadomi ludzie są zanurzeni w Multiwersie - sieci neuronowej, która odtwarza rzeczywistość początku XXI wieku, a w rzeczywistości służą robotom jako rezerwuar tkanek. Słaby Ruch Oporu ma tylko jedną szansę: wykraść kody dostępu do Centralnego Komputera i wprowadzić do niego Superwirusa, który zniszczy system. Do Multiwersu wyruszają małe oddziały hakerów, które na własną rękę próbują zrealizować wspólny Cel.

Przebieg gry

O wyznaczonej godzinie uczestnicy podzieleni na zespoły wyruszają w miasto, które odtąd staje się cyberprzestrzenią. Muszą zdobyć kody do centralnego komputera, które są w posiadaniu Merowinga. Ten zaś zgodzi się je ujawnić wyłącznie w zamian za informacje, które zostaną udzielone graczom przez animatorów po poprawnym wykonaniu zadań. Na terenie gry krąży ponadto Agent Smith, który stara się sfotografować członka zespołu posiadającego tzw. certyfikat. Za każdą fotografię, którą wykona Agent Smith, traci się cenne punkty.

Materiały i gadżety

Podczas gry gracze korzystają z różnego rodzaju materiałów, sprzętów i rekwizytów. Uczestnicy poruszają się kilkuosobowymi zespołami na podstawie mapy w formacie A3, z wyraźnie zaznaczoną siatką ulic. Podczas wykonywania zadań u napotkanych animatorów wykorzystując m.in. podsłuch kierunkowy, Ipada, wykrywacz metalu, sejf, czy zdalnie sterowane pojazdy. Animatorzy przebrani są w stroje zgodne z fabułą gry.

Zaufali nam:

  • Jysk
  • BGŻ BNP Paribas
  • Booking.com
  • PZU
  • McDonalds
  • Miasto Bełchatów
  • Bricoman
  • TVN
  • Carrywater Consulting
  • Roche
  • Nobell Congressing
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Innovatika
  • Toyota
  • Netia SA
  • NETTO
  • Discovery Channel
  • Royal Bank of Scotland
  • SMYK
  • Mediacom
  • MICEtime SC
  • Dentsu Aegis Network
  • Multi Communications
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Totalizator Sportowy
  • Komisja Europejska
  • Havas
  • Sygnity
  • Lighthouse Consultants
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Konica-Minolta
  • Samsung
  • Euro RSCG Sensors
  • Provident SA
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Mondelez
  • Google
  • Air Products
  • Centrum Nauki Kopernik
  • T-Mobile
  • Cereal Partners Poland
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Nikon
  • Wedel
  • Nokia
  • Orange
  • Sephora
  • Muzeum Historii Polski
  • Miasto Warszawa
  • Tchibo
  • Jet Events
  • Matexi
  • Aviva
  • Heyah

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt