fbpx

Autorska, sfabularyzowana i poddana grywalizacji wersja znanej zabawy w budowanie Maszyny Goldberga. Event jest utrzymany w konwencji steampunkowej - estetyce łączącej wiktoriańską epokę pary i elektryczności ze współczesnością.

Fabuła

Rok 1855. Europa wkracza w nową erę. Wynalazca maszyny różnicowej lord Babbage i pozostali członkowie Radykalnej Partii Industrialnej kierują przemianami, które mają poprowadzić Europę ku świetlanej przyszłości. Mnożą się nowe wynalazki. Ulicami przemieszczają się powozy parowe. Policja używa mechanicznych komputerów do tropienia kryminalistów. Pewnego dnia dochodzi do serii zamachów bombowych. Rozpoczyna się niebezpieczna gra, w której udział biorą najbardziej wpływowe osobistości. Zadaniem graczy jest zbudowanie tajemniczej Maszyny potrzebnej do odkrycia tożsamości zbrodniarza, który dokonał serii zamachów bombowych.

Przebieg gry

Każdy z zespołów biorących udział w zabawie buduje własną część maszyny (moduł), który jest zamkniętym mechanizmem, ale łączy się z sąsiadującymi modułami wprawiając je w ruch. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów i elementów potrzebnych do zbudowania modułu maszyny oraz instrukcje. Niektóre elementy są wstępnie przygotowane, a inne trzeba wykonać od zera z dostarczonych materiałów. Na samym początku zespoły otrzymują zbiór elementów, przedmiotów wraz z opisem budowy funkcjonowania swojego modułu, na podstawie którego starają się zbudować swoją część Maszyny. Po upłynięciu określonego czasu konferansjer ogłasza, że liderzy mogą zgłosić się po podpowiedzi w formie zdjęć najtrudniejszych do zbudowania elementów poszczególnych modułów. Ostatni etap to otrzymanie podpowiedzi w formie klipów filmowych, które prezentują działanie danego modułu.

Gadżety i stroje

Każdy moduł Maszyny zawiera jeden wyjątkowy element (np. kusza, tor dla samochodzików, wanna z wodą, aparat typu polaroid). Dysponujemy 9cioma różnymi modułami oraz modułem startowych i kończącym. Moduł kończący może poruszać jakiś element integracyjny np. włączać muzykę lub zwalniać balony napełnione helem. Uczestników wspomagają animatorzy-inżynierowie ubrani w steampunkowe stroje.

Zaufali nam:

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt