fbpx

Rynek na szelkach to gra symulacyjna dla dzieci w wieku szkolnym. Uczestnicy gry są inwestorami, których zadaniem jest zrealizowanie jakiegoś wybranego celu np. zbudowanie domu, wyposażenie placu zabaw, zbudowanie fabryki. Aby to zrobić muszą pomnożyć otrzymane na początku gry środki finansowe (klocki) inwestując je na giełdzie. Klocki pełnią w grze rolę waluty.

Giełda na klocki i lizaki

Ekran z wynikami giełdowymi w grze Rynek na szelkach

Rynek na szelkach, to zabawna, ale jednocześnie merytoryczna symulacja giełdy. Uczestnicy podzieleni na grupy inwestorów, oznaczone symbolami zwierząt mają za zadanie kupować i sprzedawać akcje firm produkujących słodycze, drony i gry komputerowe. Każda grupa ma przydzielonego starszego animatora, który pomaga młodszym obserwować pojawiające się na ekranie informacje, wyjaśnia wątpliwości i pomaga podjąć decyzje jakie akcje kupić. Młodzi inwestorzy obsługiwani są przez maklerów w czerwonych szelkach z firm o ciekawie brzmiących nazwach: KidzBrokers czy iMakler. Dobra zabawa, emocje i porcja wiedzy.

Zamień klocki na marzenia

Budowle z klocków w grze Rynek na szelkach

Po zakończeniu wszystkich sesji giełdy dzieciaki wymieniają posiadane akcje na klocki. Z zarobionych klocków budują swoje wymarzone miasto dzięki czemu dowiadują się, że pieniądze są tylko środkiem do realizacji celów i marzeń.

Zaufali nam:

  • Jet Events
  • Provident SA
  • Aviva
  • Tchibo
  • Discovery Channel
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Havas
  • Euro RSCG Sensors
  • Bricoman
  • BGŻ BNP Paribas
  • Sygnity
  • Konica-Minolta
  • Toyota
  • Multi Communications
  • Roche
  • Google
  • Miasto Bełchatów
  • Lighthouse Consultants
  • Innovatika
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Sephora
  • Orange
  • Totalizator Sportowy
  • Nokia
  • Booking.com
  • Mediacom
  • SMYK
  • Jysk
  • Bank Ochrony Środowiska
  • McDonalds
  • T-Mobile
  • Miasto Warszawa
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Nobell Congressing
  • Matexi
  • Carrywater Consulting
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Nikon
  • Dentsu Aegis Network
  • Samsung
  • Air Products
  • Komisja Europejska
  • PZU
  • Heyah
  • NETTO
  • MICEtime SC
  • Mondelez
  • Royal Bank of Scotland
  • Cereal Partners Poland
  • Netia SA
  • Muzeum Historii Polski
  • TVN
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Wedel

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt