fbpx

Rok 3020. Rzeczywistość jest tylko złudzeniem. Maszyny zbuntowały się przeciwko Ludziom, a systemy komputerowe, które miały chronić ludzkość wymknęły się spod kontroli. O wyznaczonej godzinie uczestnicy podzieleni na zespoły wyruszają w miasto, które odtąd staje się cyberprzestrzenią. Muszą zdobyć kody do centralnego komputera, które są w posiadaniu Merowinga. Na terenie gry krąży ponadto Agent Smith.

Fabuła

Rok 3020. Rzeczywistość jest tylko złudzeniem. Maszyny zbuntowały się przeciwko Ludziom, a systemy komputerowe, które miały chronić ludzkość wymknęły się spod kontroli. Nieświadomi ludzie są zanurzeni w Multiwersie - sieci neuronowej, która odtwarza rzeczywistość początku XXI wieku, a w rzeczywistości służą robotom jako rezerwuar tkanek. Słaby Ruch Oporu ma tylko jedną szansę: wykraść kody dostępu do Centralnego Komputera i wprowadzić do niego Superwirusa, który zniszczy system. Do Multiwersu wyruszają małe oddziały hakerów, które na własną rękę próbują zrealizować wspólny Cel.

Przebieg gry

O wyznaczonej godzinie uczestnicy podzieleni na zespoły wyruszają w miasto, które odtąd staje się cyberprzestrzenią. Muszą zdobyć kody do centralnego komputera, które są w posiadaniu Merowinga. Ten zaś zgodzi się je ujawnić wyłącznie w zamian za informacje, które zostaną udzielone graczom przez animatorów po poprawnym wykonaniu zadań. Na terenie gry krąży ponadto Agent Smith, który stara się sfotografować członka zespołu posiadającego tzw. certyfikat. Za każdą fotografię, którą wykona Agent Smith, traci się cenne punkty.

Materiały i gadżety

Podczas gry gracze korzystają z różnego rodzaju materiałów, sprzętów i rekwizytów. Uczestnicy poruszają się kilkuosobowymi zespołami na podstawie mapy w formacie A3, z wyraźnie zaznaczoną siatką ulic. Podczas wykonywania zadań u napotkanych animatorów wykorzystując m.in. podsłuch kierunkowy, Ipada, wykrywacz metalu, sejf, czy zdalnie sterowane pojazdy. Animatorzy przebrani są w stroje zgodne z fabułą gry.

Zaufali nam:

  • Mediacom
  • Matexi
  • SMYK
  • Jysk
  • Havas
  • Multi Communications
  • NETTO
  • Roche
  • T-Mobile
  • Wedel
  • Nobell Congressing
  • Cereal Partners Poland
  • Muzeum Historii Polski
  • Provident SA
  • Toyota
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Mondelez
  • Lighthouse Consultants
  • Heyah
  • MICEtime SC
  • Carrywater Consulting
  • Konica-Minolta
  • BGŻ BNP Paribas
  • Royal Bank of Scotland
  • Air Products
  • Bricoman
  • Nokia
  • Nikon
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Dentsu Aegis Network
  • PZU
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Miasto Warszawa
  • Aviva
  • Totalizator Sportowy
  • Sygnity
  • Discovery Channel
  • Orange
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Tchibo
  • Innovatika
  • Bank Ochrony Środowiska
  • McDonalds
  • Jet Events
  • Netia SA
  • Google
  • Komisja Europejska
  • TVN
  • Samsung
  • Miasto Bełchatów
  • Sephora
  • Booking.com
  • Euro RSCG Sensors
  • Grupa Onet.pl S.A

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt