Rok 3020. Rzeczywistość jest tylko złudzeniem. Maszyny zbuntowały się przeciwko Ludziom, a systemy komputerowe, które miały chronić ludzkość wymknęły się spod kontroli. O wyznaczonej godzinie uczestnicy podzieleni na zespoły wyruszają w miasto, które odtąd staje się cyberprzestrzenią. Muszą zdobyć kody do centralnego komputera, które są w posiadaniu Merowinga. Na terenie gry krąży ponadto Agent Smith.
Fabuła
Rok 3020. Rzeczywistość jest tylko złudzeniem. Maszyny zbuntowały się przeciwko Ludziom, a systemy komputerowe, które miały chronić ludzkość wymknęły się spod kontroli. Nieświadomi ludzie są zanurzeni w Multiwersie - sieci neuronowej, która odtwarza rzeczywistość początku XXI wieku, a w rzeczywistości służą robotom jako rezerwuar tkanek. Słaby Ruch Oporu ma tylko jedną szansę: wykraść kody dostępu do Centralnego Komputera i wprowadzić do niego Superwirusa, który zniszczy system. Do Multiwersu wyruszają małe oddziały hakerów, które na własną rękę próbują zrealizować wspólny Cel.
Przebieg gry
O wyznaczonej godzinie uczestnicy podzieleni na zespoły wyruszają w miasto, które odtąd staje się cyberprzestrzenią. Muszą zdobyć kody do centralnego komputera, które są w posiadaniu Merowinga. Ten zaś zgodzi się je ujawnić wyłącznie w zamian za informacje, które zostaną udzielone graczom przez animatorów po poprawnym wykonaniu zadań. Na terenie gry krąży ponadto Agent Smith, który stara się sfotografować członka zespołu posiadającego tzw. certyfikat. Za każdą fotografię, którą wykona Agent Smith, traci się cenne punkty.
Materiały i gadżety
Podczas gry gracze korzystają z różnego rodzaju materiałów, sprzętów i rekwizytów. Uczestnicy poruszają się kilkuosobowymi zespołami na podstawie mapy w formacie A3, z wyraźnie zaznaczoną siatką ulic. Podczas wykonywania zadań u napotkanych animatorów wykorzystując m.in. podsłuch kierunkowy, Ipada, wykrywacz metalu, sejf, czy zdalnie sterowane pojazdy. Animatorzy przebrani są w stroje zgodne z fabułą gry.