Planowanie – Kreacja - Integracja.
Fabuła
Gracze mają za zadanie zaprojektować i wyposażyć miejsce w siedzibie firmy, które w istotny sposób przyczyniłoby się do polepszenia ich wydajności, związało bardziej z firmą, polepszyło ich samopoczucie podczas pracy. Miejsce to nazywa się creative room. Zespoły dążą do osiągnięcia wspólnego celu: stworzenia idealnego miejsca do pracy. Wystarczy puścić wodze fantazji!
Przebieg gry
Na terenie gry wyznaczone są miejsca, do których zespoły muszą dotrzeć, aby zrealizować zadanie i uzyskać punkty. Po przedstawieniu zasad, rozdaniu sprzętu fotograficznego oraz innych materiałów, zespoły zaczynają grę. Głównym zadaniem graczy jest wykonanie fotografii zaznaczonych na mapie obiektów. Podczas gry zespoły spotykają także postacie związane z miastem, w którym odbywa się gra. Są to znani artyści, politycy, naukowcy. Zespoły wykonują zadania polecone przez animatorów i otrzymują punkty. Na koniec wyłaniani zostają zwycięzcy.
Materiały i gadżety
W trakcie gry miejskiej uczestnicy posługują się materiałami (kartą gracza, planem gry, kartami przedmiotów) w postaci profesjonalnych kolorowych wydruków. W trakcie gry zespoły otrzymują, kolekcjonują materiały podobne do tych otrzymywanych w grach RPG, które reprezentują zdobyte przez zespół przedmioty, czy specjalne właściwości. Przy realizacji zadań w mieście uczestnicy wykorzystują podsłuchy kierunkowe, wykrywacze metalu, zestawy detektywistyczne, lampy UV, fotokody, tablety oraz inne technologiczne nowinki.