Integracja w oparach PRL-u. Uczestnicy gry wcielają się w rolę pracowników Zjednoczeń Przemysłowych PRLu np. Zjednoczenia Przemysłu Elektronicznego „Unitra”. Jak co roku biorą udział w turnieju brygad pracowniczych o nagrodę Prezesa.
Fabuła
Uczestnicy gry wcielają się w rolę pracowników Zjednoczeń Przemysłowych PRLu np. Zjednoczenia Przemysłu Elektronicznego „Unitra”. Jak co roku biorą udział w turnieju brygad pracowniczych o nagrodę Prezesa. Poruszając się po mieście, w kilkuosobowych zespołach, rywalizują o miano najlepszej ekipy. Każdy zespół samodzielnie planuje swoją drogą do zwycięstwa. Gracze bawią się i integrują poprzez wykonywanie zadań charakterystycznych dla czasów PRL-u.
Przebieg gry
Na terenie gry wyznaczone są miejsca, do których zespoły muszą dotrzeć, aby zrealizować zadania i otrzymać punkty. Po wprowadzeniu do gry, podczas którego uczestnicy poznają zasady, otrzymują materiały w postaci: paszportu PRL oraz karty zespołu, gracze rozpoczynają grę. Głównym celem rozgrywki jest zdobycie jak największej ilości punktów. Punkty zespoły otrzymują za wykonane zadania u spotkanych na terenie gry animatorów, którzy wcielają się w postacie charakterystyczne dla tamtego czasu. Na koniec gry zostają wyłonieni zwycięzcy.
Materiały i gadżety
W trakcie gry miejskiej uczestnicy posługują się materiałami (kartą gracza, planem gry, kartami przedmiotów) w postaci profesjonalnych kolorowych wydruków. W trakcie gry zespoły otrzymują, kolekcjonują materiały podobne do tych otrzymywanych w grach RPG, które reprezentują zdobyte przez zespół przedmioty, czy specjalne właściwości. Przy realizacji zadań w mieście uczestnicy wykorzystują podsłuchy kierunkowe, wykrywacze metalu, zestawy detektywistyczne, lampy UV, fotokody, tablety oraz inne technologiczne nowinki.