fbpx

Integracja w oparach PRL-u. Uczestnicy gry wcielają się w rolę pracowników Zjednoczeń Przemysłowych PRLu np. Zjednoczenia Przemysłu Elektronicznego „Unitra”. Jak co roku biorą udział w turnieju brygad pracowniczych o nagrodę Prezesa.

Fabuła

Uczestnicy gry wcielają się w rolę pracowników Zjednoczeń Przemysłowych PRLu np. Zjednoczenia Przemysłu Elektronicznego „Unitra”. Jak co roku biorą udział w turnieju brygad pracowniczych o nagrodę Prezesa. Poruszając się po mieście, w kilkuosobowych zespołach, rywalizują o miano najlepszej ekipy. Każdy zespół samodzielnie planuje swoją drogą do zwycięstwa. Gracze bawią się i integrują poprzez wykonywanie zadań charakterystycznych dla czasów PRL-u.

Przebieg gry

Na terenie gry wyznaczone są miejsca, do których zespoły muszą dotrzeć, aby zrealizować zadania i otrzymać punkty. Po wprowadzeniu do gry, podczas którego uczestnicy poznają zasady, otrzymują materiały w postaci: paszportu PRL oraz karty zespołu, gracze rozpoczynają grę. Głównym celem rozgrywki jest zdobycie jak największej ilości punktów. Punkty zespoły otrzymują za wykonane zadania u spotkanych na terenie gry animatorów, którzy wcielają się w postacie charakterystyczne dla tamtego czasu. Na koniec gry zostają wyłonieni zwycięzcy.

Materiały i gadżety

W trakcie gry miejskiej uczestnicy posługują się materiałami (kartą gracza, planem gry, kartami przedmiotów) w postaci profesjonalnych kolorowych wydruków. W trakcie gry zespoły otrzymują, kolekcjonują materiały podobne do tych otrzymywanych w grach RPG, które reprezentują zdobyte przez zespół przedmioty, czy specjalne właściwości. Przy realizacji zadań w mieście uczestnicy wykorzystują podsłuchy kierunkowe, wykrywacze metalu, zestawy detektywistyczne, lampy UV, fotokody, tablety oraz inne technologiczne nowinki.

Zaufali nam:

  • PZU
  • Netia SA
  • Carrywater Consulting
  • Miasto Bełchatów
  • McDonalds
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Sygnity
  • Samsung
  • Urząd Miasta Gniezno
  • TVN
  • Tchibo
  • Konica-Minolta
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Wedel
  • Miasto Warszawa
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Bricoman
  • Nokia
  • Orange
  • Mondelez
  • NETTO
  • Muzeum Historii Polski
  • Multi Communications
  • Booking.com
  • Euro RSCG Sensors
  • Totalizator Sportowy
  • Aviva
  • Nobell Congressing
  • Matexi
  • Royal Bank of Scotland
  • Mediacom
  • Air Products
  • Innovatika
  • Havas
  • Lighthouse Consultants
  • T-Mobile
  • SMYK
  • Jysk
  • MICEtime SC
  • Nikon
  • Discovery Channel
  • Dentsu Aegis Network
  • Cereal Partners Poland
  • Heyah
  • Komisja Europejska
  • Roche
  • Jet Events
  • Provident SA
  • Sephora
  • BGŻ BNP Paribas
  • Google
  • Toyota

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt