fbpx

Gracze wcielają się w członków największych światowych Agencji Fotograficznych, które starają się o zwycięstwo w Festiwalu Fotograficznym. Poruszając się w kilkuosobowych zespołach po przestrzeni miejskiej, rywalizują o miano najlepszych. Każdy z zespołów otrzymuje ten sam sprzęt fotograficzny, samodzielnie planując swoją drogę do zwycięstwa.

Fabuła

Gracze wcielają się w role członków największych światowych Agencji Fotograficznych. Walczą o zwycięstwo w grze o Złoty Obiektyw, czyli najcenniejsze trofeum w branży. Poruszając się po przestrzeni miejskiej w kilkuosobowych zespołach, rywalizują o miano najlepszej ekipy. Każdy z zespołów samodzielnie planuje swoją drogę do zwycięstwa. Bawiąc się w ten sposób, nie tylko twórczo rywalizują pomiędzy sobą, ale też poznają tkankę miasta w naturalny sposób.

Przebieg gry

Na terenie gry wyznaczone są miejsca, do których zespoły muszą dotrzeć, aby zrealizować zadanie i uzyskać punkty. Po przedstawieniu zasad, rozdaniu sprzętu fotograficznego oraz innych materiałów, zespoły zaczynają grę. Głównym zadaniem graczy jest wykonanie fotografii zaznaczonych na mapie obiektów. Podczas gry zespoły spotykają także postacie związane z miastem, w którym odbywa się gra. Są to znani artyści, politycy, naukowcy. Zespoły wykonują zadania polecone przez animatorów i otrzymują punkty. Na koniec wyłaniani zostają zwycięzcy.

Materiały i gadżety

W trakcie gry miejskiej uczestnicy posługują się materiałami (kartą gracza, planem gry, kartami przedmiotów) w postaci profesjonalnych kolorowych wydruków. W trakcie gry zespoły otrzymują, kolekcjonują materiały podobne do tych otrzymywanych w grach RPG, które reprezentują zdobyte przez zespół przedmioty, czy specjalne właściwości. Przy realizacji zadań w mieście uczestnicy wykorzystują podsłuchy kierunkowe, wykrywacze metalu, zestawy detektywistyczne, lampy UV, fotokody, tablety oraz inne technologiczne nowinki.

Zaufali nam:

  • Sygnity
  • Totalizator Sportowy
  • Booking.com
  • Euro RSCG Sensors
  • BGŻ BNP Paribas
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Miasto Bełchatów
  • Discovery Channel
  • Multi Communications
  • Air Products
  • Konica-Minolta
  • Bricoman
  • Aviva
  • McDonalds
  • TVN
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Samsung
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • SMYK
  • Heyah
  • Havas
  • Provident SA
  • Wedel
  • Sephora
  • Nobell Congressing
  • Matexi
  • Jet Events
  • Cereal Partners Poland
  • Google
  • Muzeum Historii Polski
  • T-Mobile
  • Mediacom
  • MICEtime SC
  • Netia SA
  • PZU
  • Orange
  • Nikon
  • Jysk
  • Mondelez
  • Miasto Warszawa
  • NETTO
  • Toyota
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Royal Bank of Scotland
  • Innovatika
  • Komisja Europejska
  • Nokia
  • Tchibo
  • Carrywater Consulting
  • Dentsu Aegis Network
  • Lighthouse Consultants
  • Roche

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt