fbpx

Food Hunting to dynamiczna gra miejska, której uczestnicy muszą wykazać się rozsądkiem w planowaniu, szybkością poruszania się po mieście, a także sprytem i kreatywnością.

Gracze biorą udział w Turnieju Miejskiej Kuchni, który opiera się na umiejętnym przygotowaniu potraw oraz doborem składników. Miejski kucharz nie zadowala się obmacanymi produktami z hipermarketu. Poszukuje wyjątkowych produktów sprzedawanych przez pasjonatów na małych bazarkach ukrytych w podwórkach przed czujnym okiem Straży Miejskiej. Po pierwsze: Trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać, Po drugie: Mieć odrobinę szaleństwa, bo walutą w tym handlu są wykręcone zadania!

Zostań pranksterem....

Gracze otrzymują przepis na potrawę wraz z listą składników, które muszą zdobyć w trakcie gry. Aby zdobyć składnik zespół musi wykonać 3 zadania (o tym niżej) i potwierdzić ich wykonanie u Sprzedawcy. Sprzedawcy co pewien czas przenoszą się do lokalizacji coraz bardziej oddalonych od miejsca rozpoczęcia gry. Trzeba zatem się spieszyć. Produkty można także po prostu wziąć z ukrytego na terenie gry Magazynu poświęcając jednak cenny czas na poszukiwania lub wygrać w ulicznej grze hazardowej od Badylarza. No chyba, że się przegra ;) Nie ma lekko.

Zadania...no właśnie... zadania.... to najbardziej elektryzujący i wykręcony element gry Food Hunting. Wykonywanie wymyślonych przez nas zadań pozwoli uczestnikom poczuć się jak gwiazdy YouTube ;) Zadania wymagają kreatywności, odnajdowania dwuznaczności, wymyślania nieszablonowych rozwiazań, otwarcia się na pomoc i życzliwość mieszkańców, a także luzu i może odrobiny szaleństwa.

Składniki do potraw gracze zdobywają w formie atrakcyjnie zaprojektowanych kart.

...i po prostu gotuj!

W grze Food Hunting gracze otrzymują prawdziwe możliwe do wykonania i sprawdzone przepisy na potrawy i mogą zdobyć składniki dopasowane do tych przepisów. Doskonałym dopełnieniem gry miejskiej Food Hunting mogą być warsztaty kulinarne podczas, których gracze gotują wylosowane na początku gry potrawy ze zdobytych w trakcie gry produktów.

Jesteśmy w stanie przygotować kompleksowo imprezę integracyjną złożoną z gry miejskiej oraz warsztatów kulinarnych. Uczestnicy z pewnością docenią oryginalność tej propozycji.

Zaufali nam:

  • Konica-Minolta
  • Google
  • Multi Communications
  • Nikon
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Matexi
  • Miasto Bełchatów
  • Cereal Partners Poland
  • Nokia
  • PZU
  • Sephora
  • T-Mobile
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Grupa Onet.pl S.A
  • MICEtime SC
  • Royal Bank of Scotland
  • Havas
  • Carrywater Consulting
  • Netia SA
  • Jysk
  • Roche
  • Komisja Europejska
  • Jet Events
  • Samsung
  • Nobell Congressing
  • Euro RSCG Sensors
  • SMYK
  • Toyota
  • McDonalds
  • Muzeum Historii Polski
  • Innovatika
  • Provident SA
  • Lighthouse Consultants
  • Orange
  • Centrum Nauki Kopernik
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Wedel
  • Air Products
  • Miasto Warszawa
  • Discovery Channel
  • Aviva
  • TVN
  • Sygnity
  • Bricoman
  • Booking.com
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Dentsu Aegis Network
  • BGŻ BNP Paribas
  • Totalizator Sportowy
  • Mediacom
  • NETTO
  • Tchibo
  • Mondelez
  • Heyah

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt