fbpx

Gram na zdrowie, to kompleksowy event integracyjny nawiązujący tematycznie do: zdrowego odżywiania się, produktów ekologicznych, aktywności fizycznej, budowania formy ciała. Na event składają się: Gra miejska Urbanatlon czyli olimpiada sportów miejskich oraz działanie CSR skierowane do lokalnej społeczności bezpośrednio dotyczące tematu zdrowia i kondycji młodego pokolenia (miejscowy OSiR, lokalne fundacje).

Fabuła

Wyjazd integracyjny „Gram na zdrowie” tematycznie nawiązuje do: zdrowego odżywiania się, produktów ekologicznych, aktywności fizycznej, budowania formy ciała. Temat wyjazdu może być okazją do nawiązania do aktualnych działań firmy np: Zmiany na zdrowsze oferowanych w firmie produktów żywieniowych i posiłków. Programów promocji aktywności fizycznej. Rozpoczęcia finansowania pracownikom kart zapewniających wstęp do klubów sportowych.

Przebieg gry

Na wyjazd składają się Gra miejska Urbanatlon czyli olimpiada sportów miejskich oraz Działanie CSR skierowane do lokalnej społeczności bezpośrednio dotyczące tematu zdrowia i kondycji młodego pokolenia (miejscowy OSiR, lokalne fundacje). Temat wyjazdu i fabuła gry miejskiej stwarza możliwość dołączenia różnych innych aktywności, które w ramach tematu będą uzupełniać program wyjazdu np.: spotkanie z dietetykiem i krótkie indywidualne porady, spotkanie z trenerem i opracowanie indywidualnej porady, wspólny trening z trenerem fitness dla chętnych uczestników, warsztaty kulinarne, na których uczestnicy przygotują zdrowe potrawy z ekologicznych produktów.

Urbanathlon

Gra miejska „Urbanathlon” czyli olimpiada sportów miejskich jest doskonale zintegrowana z tematyką wyjazdu. Miasto, w którym rozgrywa się gra zostaje zamienione w Miasteczko Olimpijskie, w którym rozgrywane będą najróżniejsze dyscypliny sportowe. Stylizacja graficzna materiałów dla graczy nawiązuje nawiązywać do igrzysk olimpijskich. Dyscypliny są oparte na typowo miejskich zajęć/dyscyplin np.: parkour/freerun, skateboarding, wyczynowa jazda na wrotkach i bmx, street fitness/workout.

Działanie CSR

Przygotowanie eventu poprzedza rekonesans oraz podjęcie rozmów z lokalnymi instytucjami i organizacjami zajmującymi się promocją sportu, zdrowego żywienia, aktywności fizycznej. Po nawiązaniu współpracy i konsultacji z klientem formułowane są konkretne propozycje wsparcia dla mieszkańców miasta, które pracownicy firmy mogą zrealizować w ramach działania CSR. Przykładowo mogą być to: posadzenie drzew na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji, pomalowanie ścian hali sportowej, zbudowanie z gotowych elementów konstrukcji roślinnej i postawienie jej we wskazanym miejscu miasta.

Zaufali nam:

  • Roche
  • Grupa Onet.pl S.A
  • MICEtime SC
  • Booking.com
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Mondelez
  • Komisja Europejska
  • Konica-Minolta
  • Orange
  • Samsung
  • Matexi
  • Wedel
  • Toyota
  • Royal Bank of Scotland
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Netia SA
  • Innovatika
  • NETTO
  • Miasto Warszawa
  • Muzeum Historii Polski
  • Sephora
  • Provident SA
  • Heyah
  • Cereal Partners Poland
  • Euro RSCG Sensors
  • Aviva
  • Google
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Air Products
  • Carrywater Consulting
  • Mediacom
  • Nikon
  • Lighthouse Consultants
  • McDonalds
  • Havas
  • Miasto Bełchatów
  • Totalizator Sportowy
  • SMYK
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Dentsu Aegis Network
  • Discovery Channel
  • Tchibo
  • T-Mobile
  • TVN
  • PZU
  • Nobell Congressing
  • Sygnity
  • Multi Communications
  • Jet Events
  • Jysk
  • Nokia
  • Bank Ochrony Środowiska
  • BGŻ BNP Paribas
  • Bricoman

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt