fbpx

Świąteczny Jarmark  to event w klimacie teleturniejów zespołowych znanych szczególnie z dawnych telewizyjnych turniejów miast. Nowoczesna stylizacja przywodząca na myśl popularne talent show jest przetykana dowcipnym puszczaniem oka do przaśnych programów epoki PRL-u, a wszystko w magicznym świąteczno-noworocznym klimacie

Warszawa, Lagos czy Tokio?

Bombki na choince w kształcie globusa paszportu i walizki

Gracze biorą udział w symulacji teleturnieju. Prowadzący czerpie garściami motywy ze znanych telewizyjnych show wzbudzając radość uczestników. Natomiast zadania dla zespołów są utrzymane w klimacie legendarnych telewizyjnych turniejów miast z PRLu. Fabuła eventu jest przygotowana na integrację grup pochodzących z różnych krajów lub różnych regionów Polski. Uczestnicy rywalizują w przyjaznej atmosferze, a jednocześnie mogą poznać zwyczaje świąteczne z innych stron świata lub regionów kraju.

Rywalizacja i integracja

Wyścig ludzi w strojach Mikołajów

Zabawa jest podzielona na dwie części. W pierwszej zespoły wykonują zadania integracyjne  i zdobywają fikcyjną walutę. W drugiej części uczestnicy przygotowują stanowisko na Świąteczny Jarmark. Każdy zespół w zamian za zdobytą w pierwszym etapie walutę zakupuje materiały i rekwizyty związane ze świątecznymi zwyczajami z innego zakątka świata oraz propozycje aktywności.  Reszta zależy od kreatywności zespołu. Po przygotowaniu wszystkich stanowisk następuje krótka prezentacja każdego z nich, a następnie właściwy Jarmark. Uczestnicy swobodnie odwiedzają inne stanowiska i poznają zwyczaje świąteczne innych krajów.

Katalizator kreatywności

Materiały plastyczne

Przygotowanie stanowiska na Jarmarku jest świetną zabawą dla zespołu i katalizatorem kreatywności. W trakcie przygotowania nikt nie pozostaje obojętny. Uczestnicy rozgrzani udziałem w teambuildingowych konkurencjach I etapu nakręcają się wzajemnie w wymyślaniu coraz ciekawszych elementów wystroju nawiązujących do świątecznych tradycji z całego świata.

Zaufali nam:

  • Miasto Bełchatów
  • Muzeum Historii Polski
  • Google
  • Samsung
  • Royal Bank of Scotland
  • Komisja Europejska
  • Dentsu Aegis Network
  • Mediacom
  • Roche
  • TVN
  • Bank Ochrony Środowiska
  • BGŻ BNP Paribas
  • Toyota
  • Urząd Miasta Gniezno
  • NETTO
  • Carrywater Consulting
  • Nobell Congressing
  • T-Mobile
  • Euro RSCG Sensors
  • McDonalds
  • Innovatika
  • Multi Communications
  • Mondelez
  • Miasto Warszawa
  • Booking.com
  • Heyah
  • Sygnity
  • Air Products
  • Matexi
  • PZU
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • SMYK
  • Jet Events
  • Tchibo
  • Jysk
  • Wedel
  • Discovery Channel
  • Sephora
  • Cereal Partners Poland
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Provident SA
  • Aviva
  • Netia SA
  • Bricoman
  • Totalizator Sportowy
  • Orange
  • MICEtime SC
  • Lighthouse Consultants
  • Nokia
  • Konica-Minolta
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Havas
  • Nikon
  • Grupa Onet.pl S.A

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt