Świąteczny Jarmark to event w klimacie teleturniejów zespołowych znanych szczególnie z dawnych telewizyjnych turniejów miast. Nowoczesna stylizacja przywodząca na myśl popularne talent show jest przetykana dowcipnym puszczaniem oka do przaśnych programów epoki PRL-u, a wszystko w magicznym świąteczno-noworocznym klimacie
Warszawa, Lagos czy Tokio?
Gracze biorą udział w symulacji teleturnieju. Prowadzący czerpie garściami motywy ze znanych telewizyjnych show wzbudzając radość uczestników. Natomiast zadania dla zespołów są utrzymane w klimacie legendarnych telewizyjnych turniejów miast z PRLu. Fabuła eventu jest przygotowana na integrację grup pochodzących z różnych krajów lub różnych regionów Polski. Uczestnicy rywalizują w przyjaznej atmosferze, a jednocześnie mogą poznać zwyczaje świąteczne z innych stron świata lub regionów kraju.
Rywalizacja i integracja
Zabawa jest podzielona na dwie części. W pierwszej zespoły wykonują zadania integracyjne i zdobywają fikcyjną walutę. W drugiej części uczestnicy przygotowują stanowisko na Świąteczny Jarmark. Każdy zespół w zamian za zdobytą w pierwszym etapie walutę zakupuje materiały i rekwizyty związane ze świątecznymi zwyczajami z innego zakątka świata oraz propozycje aktywności. Reszta zależy od kreatywności zespołu. Po przygotowaniu wszystkich stanowisk następuje krótka prezentacja każdego z nich, a następnie właściwy Jarmark. Uczestnicy swobodnie odwiedzają inne stanowiska i poznają zwyczaje świąteczne innych krajów.
Katalizator kreatywności
Przygotowanie stanowiska na Jarmarku jest świetną zabawą dla zespołu i katalizatorem kreatywności. W trakcie przygotowania nikt nie pozostaje obojętny. Uczestnicy rozgrzani udziałem w teambuildingowych konkurencjach I etapu nakręcają się wzajemnie w wymyślaniu coraz ciekawszych elementów wystroju nawiązujących do świątecznych tradycji z całego świata.