fbpx

Kreatywność i dobra zabawa. Nowoczesna stylizacja przywodząca na myśl popularne talent show jest przetykana dowcipnym puszczaniem oka do przaśnych programów epoki PRL-u, które uczestnicy pamiętają ze swojej młodości lub opowieści rodziców.

Coś nowego, coś starego = różnorodność

Ludzie w strojach z różnych stron świata

Gracze biorą udział w symulacji teleturnieju. Prowadzący czerpie garściami motywy ze znanych telewizyjnych show wzbudzając radość uczestników. Natomiast zadania dla zespołów są utrzymane w klimacie legendarnych telewizyjnych turniejów miast z PRLu. Fabuła eventu jest przygotowana na integrację grup pochodzących z różnych krajów lub różnych regionów Polski. Uczestnicy rywalizują w przyjaznej atmosferze, a jednocześnie mogą poznać kulturę i zwyczaje z innych miejsc.

Rywalizacja i integracja

Ludzie w dziwnych pozach na tle zachodu słońca

Teleturniej jest podzielony na dwie części. W pierwszej zespoły składające się z osób z jednego kraju, regionu lub po prostu reprezentujące w zabawie dany kraj/region wykonują zadania integrujące dzięki czemu zdobywają fikcyjną walutę. Im lepiej zespół wykona zadanie tym więcej zarobi. W drugiej części uczestnicy wykorzystują zdobytą walutę do przygotowania stanowiska na Jarmark. Zespół otrzymują związane z krajem, regionem, kulturą rekwizyty oraz propozycje aktywności, które może przygotować. Zespół wykorzystuje także „zakupione” za zdobytą walutę materiały. Reszta zależy od kreatywności zespołu. Po przygotowaniu wszystkich stanowisk następuje krótka prezentacja każdego z nich, a następnie właściwy Jarmark. Uczestnicy chodzą swobodnie odwiedzając inne stanowiska, poznając kultury innych krajów. Każdy uczestnik ma możliwość zagłosowania na stanowisko, które mu się najbardziej podoba.

Zwariowane zadania

Zdjęcie z teleturnieju z czasów PRL

W części integracyjnej zespoły mają do wykonania różne ooryginalne zadania integracyjne, które wymagają współpracy, połączenia talentów i możliwości wszystkich członków zespołu. Niektóre zadania wymagają sprytu i wiedzy, inne zręczności lub szybkości. Wszystkie jednak są zwariowane i twórczo nawiązują do teleturniejów telewizyjnych z czasów realnego socjalizmu.

Zaufali nam:

  • Centrum Nauki Kopernik
  • Cereal Partners Poland
  • Lighthouse Consultants
  • Matexi
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Multi Communications
  • Wedel
  • McDonalds
  • Euro RSCG Sensors
  • Nobell Congressing
  • Jet Events
  • T-Mobile
  • Miasto Bełchatów
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Toyota
  • Innovatika
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Samsung
  • Sephora
  • Aviva
  • Orange
  • Google
  • Provident SA
  • Mondelez
  • BGŻ BNP Paribas
  • Discovery Channel
  • Mediacom
  • Totalizator Sportowy
  • Havas
  • Dentsu Aegis Network
  • Carrywater Consulting
  • Air Products
  • Muzeum Historii Polski
  • Komisja Europejska
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Konica-Minolta
  • Tchibo
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Nikon
  • NETTO
  • Heyah
  • TVN
  • Bricoman
  • SMYK
  • Royal Bank of Scotland
  • Jysk
  • Sygnity
  • Roche
  • Miasto Warszawa
  • Nokia
  • PZU
  • Netia SA
  • MICEtime SC
  • Booking.com

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt