fbpx

Historia filmu to historia pasjonująca. Od pierwszego pokazu braci Lumiere, którzy udoskonalili kinetomatograf Edisona, kino wdarło się przebojem w kulturę. Świat filmu to świat wielkich pieniędzy i nie mniej wielkich namiętności. Spektakularne wzloty i upadki na czerwonym dywanie śledzą miliony ludzi na całym świecie. Myśl o zrobieniu kariery w Hollywood elektryzuje codziennie aktorów w każdym kraju

Fabuła i Przebieg gry

Uczestnicy gry wkraczają w świat filmu. Wcielają się w rolę pomysłodawców scenariusza, którzy chcą zrealizować swój pomysł. Teren gry zamienia się w miasteczko filmowe, w którym spotykają się z różnymi postaciami ze świata filmu (np. reżysera, impresario, scenarzystę) próbując pozyskać ich do swojego filmu lub przekonać do jego wsparcia (np. sponsora). Poza pozyskaniem osób do ekipy filmowej uczestnicy zdobywają także potrzebne do realizacji filmu materiały takie jak rekwizyty, taśmę filmową, kostiumy w instytucjach, które znajdują się na terenie gry.

Charakterystyczną cechą gry Nakręć się na kino jest powiązanie między sobą różnych zadań. Jeżeli zespół wykona bardzo dobrze zadanie polecone przez Reżysera, to łatwiej mu będzie zwerbować dobrych aktorów. Instytucje, w których gracze zdobywają potrzebne materiały czynne są tylko w wyznaczonych godzinach co nadaje grze dynamikę i stwarza okazje do bezpośredniej przyjaznej rywalizacji.

Materiały i gadżety

Gracz otrzymuje od nas wszystko, co jest potrzebne do udziału w grze i wejścia w jej klimat. Tym się szczycimy! Przygotowane przez nas Karty Zespołu, mapy czy monety są staranne – zaprojektowane zgodnie ze stylistyką gry przez grafika i wydrukowane full color na papierze wysokiej jakości. Od lat śledzimy nowości na rynku gadżetów hi-tech i z pasją je gromadzimy. Słowem, gadżety to nasz Święty Graal. Zadbamy więc o dobór sprzętu idealnie dopasowanego do fabuły gry i jej zadań. Od latarek UV, krypteksów, krótkofalówek, przez zdalnie sterowane czołgi z kamerą i samochody kierowane przez smartfon, po telefony z lokalizatorami i tablety. Od lat myślimy "o wszystkim"!

Cena

Cena jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, wybranego scenariusza, a także tego czy gra jest organizowanych według gotowego scenariusza czy trzeba dopasować ją do oczekiwań klienta. Przedstawione na stronie oferty cenowe mają charakter informacyjny, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt

Zaufali nam:

  • Jet Events
  • Komisja Europejska
  • McDonalds
  • Bricoman
  • NETTO
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Euro RSCG Sensors
  • Havas
  • Mediacom
  • Air Products
  • Miasto Warszawa
  • Provident SA
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Booking.com
  • Dentsu Aegis Network
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Sygnity
  • Netia SA
  • Lighthouse Consultants
  • Cereal Partners Poland
  • Nokia
  • PZU
  • Tchibo
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Toyota
  • MICEtime SC
  • Google
  • T-Mobile
  • Royal Bank of Scotland
  • Orange
  • Nikon
  • Samsung
  • Discovery Channel
  • Matexi
  • Mondelez
  • Totalizator Sportowy
  • SMYK
  • Aviva
  • BGŻ BNP Paribas
  • Muzeum Historii Polski
  • Nobell Congressing
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Sephora
  • Carrywater Consulting
  • TVN
  • Wedel
  • Multi Communications
  • Miasto Bełchatów
  • Roche
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Konica-Minolta
  • Jysk
  • Heyah
  • Innovatika

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt