Nowa podrasowana odsłona eventu typu mass escape. To połączenie gry miejskiej i escape roomu. Gracze poruszają się po zaadaptowanej przestrzeni, gdzie w różnych pomieszczeniach czekają na nich zagadki do rozwiązania, rzeczy do znalezienia oraz kilka mrocznych niespodzianek. Zabawę możemy zrealizować choćby w budynku Zamawiającego!
Muzyczny wirus
Uczestnicy gry zostają zamknięci w budynku opanowanym przez demonicznego przestępcę o pseudonimie Muzyk Majster. Jego hipnotyzująca symfonia jest submolekularnym nośnikiem choroby -kto jej słucha zostaje zarażony śmiertelnym wirusem. Muzyk Majster objawia swoje prawdziwe przerażające oblicze! Jest jednak nadzieja, gdyż jeden z jego ludzi, nękany wyrzutami sumienia, opracował antidotum…
Tajemnicze antidotum
To połączenie gry miejskiej i escape roomu. Gracze poruszają się po zaadaptowanym budynku, piętrze lub wyznaczonych pomieszczeniach. W różnych miejscach czekają na nich zagadki do rozwiązania, rzeczy do znalezienia oraz kilka (mrocznych) niespodzianek. Celem każdego z graczy jest odkrycie wzoru chemicznego szczepionki. Tylko Ci, którym uda się poznać jej skład i dokonać syntezy będą mogli bezpiecznie opuścić budynek. Na opuszczenie budynku gracze mają określony czas, który wyświetlany jest na dużym zegarze w hallu budynku. Część wskazówek pojawia się w trakcie gry.
Zagadki i zadania
Gra składa się z kilkunastu zagadek rozmieszczonych w różnych pomieszczeniach. Zagadki mają starannie dobrany i różnorodny charakter: łamigłówki logiczne, zagadki elektroniczne, wymagające spostrzegawczości, łatwiejsze i trudniejsze. Każdy uczestnik gry może poczuć się w czymś specjalistą. Niektóre zagadki, zadania wymagają współpracy od graczy także w różnych zespołach. Gracze bardziej niż ze sobą ścigają się z czasem. Na potrzeby gry adaptujemy pomieszczenia, w których odbywa się gra, tworzymy atmosferę grozy poprzez odpowiednie oświetlenie i dźwięki. Na zakończenie gry proponujemy graczom zwycięską fotografię na ściance z logo gry i ucharakteryzowanymi animatorami. Jako dodatkową atrakcję proponujemy fotobudkę z dostosowanymi do fabuły gry gadżetami i tłem.
Przestrzeń
Do każdej realizacji odpowiednio adaptujemy dostępną przestrzeń. Bardzo dobre wrażenie na uczestnikach robi zorganizowanie tego eventu w specjalnie dobranym do tego celu budynku (np. zabytkowej dawnej siedziby Instytutu Weterynaryjnego w Warszawie gdzie zaczęła się historia tego scenariusza). Jednak siłą tej propozycji jest to, że możemy do niej zaadaptować każdą przestrzeń, którą klient ma do dyspozycji. Może to być biuro firmy, hotel, w którym mieszka grupa, wynajęta przestrzeń eventowa. Nie właściwie ma żadnych ograniczeń. Mamy w tym duże doświadczenie: przez ostatnie lata organizowaliśmy Upiorną Symfonię w całej Polsce np. w Sofitelu w Warszawie lub Pałacu w Jugowicach.