fbpx

Gra miejska jest dobrą formą integracji pracowników. W organizowanych przez nas grach zawsze staramy się wyważyć ilość elementów rywalizacji i zabawy.

Dzięki temu uczestnicy z jednej strony angażują się emocjonalnie wzmacniając tym samym więzi grupowe, a z drugiej nie traktują gry ambicjonalnie.

W swojej ofercie posiadamy gotowe scenariusze gier przygotowanych specjalnie z myślą o imprezach integracyjnych dla pracowników. Są to scenariusze: Creative room, American Dream in Warsaw oraz Sens gry według Monty Python'a. Każdy inny scenariusz z naszej oferty możemy zmodyfikować tak, aby bardziej kierował uczestników ku wzajemnej integracji.

Jesteśmy w stanie przygotować zupełnie nowy scenariusz gry realizującej dodatkowe, konkretnie określone cele (np. większe związanie pracowników z marką, zapoznanie ich z kodeksem etycznym firmy, prezentacja nowego „dress code”). Jesteśmy specjalistami w myśleniu poprzez cele, przygotowywaniu zadań te cele realizujących, a także realnej oceny efektów. Indywidualne projekty są dla nas wyzwaniem i źródłem satysfakcji.

Podczas gry miejskiej ma miejsce rzeczywista współpraca. Uczestnicy są podzieleni na niewielkie zespoły (do 5 osób, optymalnie 4), a zadania, które mają do wykonania rzeczywiście angażują wszystkich członków zespołu poprzez np. wymaganie konkretnej ilości osób biorących udział w zadaniu. Jedną z żelaznych zasad gry jest nierozdzielanie się zespołów, jest więc gwarancja, że wybrane osoby będą w grze uczestniczyć razem. Animatorzy biorący udział w grze aktywnie zachęcają graczy do współpracy, podpowiadają takie rozwiązania zadań, które angażują wszystkich członków zespołu.

Różnorodność zadań skutkuje wspólnymi doświadczeniami na wielu płaszczyznach. Zadania typu „adventure” powodują wspólne przeżywanie rywalizacji i emocji związanych np. z presją czasu lub walką o zasoby. Zadania bazujące na kreatywności pozwalają na zespołową pracę koncepcyjną i radość z tworzenia. Szczególnej radości dostarczają charakterystyczne dla gier miejskich zadania „zakręcone”, które stawiają graczy w sytuacjach nieszablonowych i niespodziewanych, wymagających niekiedy przełamania w sobie jakichś barier interpersonalnych. Stwarza to doskonałe pole do poznania kolegów z pracy od „innej strony”.

Integracja interpersonalna to przede wszystkim wspólne przeżywanie. Staramy się, aby poczucie współuczestniczenia w czymś wyjątkowym i zabawnym utrzymało się u uczestników gry jak najdłużej. Po zakończeniu gry, podczas podsumowania, uczestnicy mogą obejrzeć zmontowany na szybko materiał multimedialny z gry. Jest to zwykle okazja do komentowania na żywo dokonań innych zespołów, śmiechu i dobrej zabawy. Zwycięzcy gry otrzymują dyplomy i nagrodę rzeczową. Wszyscy uczestnicy gry otrzymują pełną jej dokumentację w postaci elektronicznej.

Gry miejskie są „woman friendly”, bazują na współpracy pomiędzy osobami różnych płci, dają pole do wykazania się zarówno tradycyjnie męskimi jak i kobiecymi umiejętnościami. Wiele form integracji obecnych na rynku opiera się na wykorzystaniu sportów ekstremalnych często profilowanych na mężczyzn. Gra miejska jest formą nie narzucającą preferencji ze względu na płeć. Emocje pochodzą tu nie z sytuacji zagrożenia, ale z rywalizacji, presji czasowej i chęci rozwiązania problemu.

Organizowane przez nas gry dają możliwość jakościowej ewaluacji celów. Animatorzy, którzy uczestniczą w grze obserwują zespoły przy wykonywaniu zadań, mogą notować swoje spostrzeżenia co do współpracy zespołu. Jako animatorów zatrudniamy osoby mające styczność z ewaluacją celów m.in. studentów wydziałów pedagogicznych. Animatorzy mogą zostać wyposażeni w konkretne narzędzie ewaluacji wypełniane po każdym zadaniu wykonywanym przez zespół. Na życzenie klienta opracujemy uwagi i spostrzeżenia animatorów w formie zwięzłego raportu.

Zaufali nam:

  • McDonalds
  • Toyota
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Cereal Partners Poland
  • Jet Events
  • T-Mobile
  • Mediacom
  • Discovery Channel
  • Komisja Europejska
  • Bricoman
  • Miasto Warszawa
  • BGŻ BNP Paribas
  • Wedel
  • Samsung
  • Nobell Congressing
  • Konica-Minolta
  • Innovatika
  • TVN
  • Miasto Bełchatów
  • Mondelez
  • NETTO
  • Provident SA
  • Totalizator Sportowy
  • Heyah
  • Royal Bank of Scotland
  • SMYK
  • Havas
  • Google
  • Dentsu Aegis Network
  • Sygnity
  • Lighthouse Consultants
  • Roche
  • PZU
  • Muzeum Historii Polski
  • Euro RSCG Sensors
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Carrywater Consulting
  • Tchibo
  • Netia SA
  • Jysk
  • Air Products
  • Multi Communications
  • Booking.com
  • Sephora
  • MICEtime SC
  • Nikon
  • Orange
  • Nokia
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Matexi
  • Aviva

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt