fbpx

Miasto. Na własnej skórze poczuć jego ruch. Opuścić uczęszczane ścieżki, aby poczuć jego klimat. Takie właśnie możliwości daje turystyczna gra miejska.

Miasto to żywa przestrzeń. Zwiedzając je, można niczym naukowiec katalogujący swoje zbiory, odznaczać kolejne zabytki wymienione w przewodniku. Zamek, pałac, pomnik. Można także spróbować zanurzyć się w jego tkankę. Na własnej skórze poczuć jego ruch. Opuścić uczęszczane ścieżki, aby poczuć jego klimat. Przeżyć prawdziwą przygodę, odbywając wędrówkę przez czas i przestrzeń. Takie właśnie możliwości daje turystyczna gra miejska.

Biorąc w niej udział, zwiedzający nie tylko oglądają zabytki i ciekawe miejsca zwiedzanego miasta, ale także nawiązują kontakt z mieszkańcami. Poruszanie się po mieście i kontemplowanie architektury nie jest czynnością wymuszoną. Motywacją są zadania, których rozwiązanie wymaga poznania zwiedzanych miejsc, a także rywalizacja z innymi grupami. Wszystko to sprawia, że zwiedzanie miasta w formie gry miejskiej to atrakcyjna, dobra zabawa.

Grupy polskojęzyczne dzielą się na 4-5 osobowe zespoły i poruszają się po mieście samodzielnie. Do ich dyspozycji są numery alarmowe, pod którymi mogą uzyskać wskazówki dotyczące gry lub wezwać pomoc w postaci ratownika medycznego. Grupom obcojęzycznym towarzyszy tłumacz-przewodnik, który ułatwia kontakty z mieszkańcami miasta, pomaga w wykonywaniu zadań, udziela dodatkowych informacji o zwiedzanych miejscach.

Uczestnicy otrzymują dziennik (który w zależności od scenariusza przybiera różne formy), w którym znajdują się krótkie i ciekawie zredagowane informacje na temat odwiedzanych miejsc. Dzienniki te stanowią przyjemną pamiątkę uczestnictwa w fabularyzowanym zwiedzaniu miasta.

W czasie gry uczestnicy mogą być fotografowani i filmowani przez animatorów i tłumaczy-przewodników. Zgromadzone zdjęcia i filmy mogą zostać zaprezentowane w trakcie podsumowania gry, a także rozdane uczestnikom w postaci pamiątki na płytach CD/DVD. W razie potrzeby możemy także zapewnić zewnętrzny profesjonalny serwis fotograficzny i video.

Zaufali nam:

  • Mondelez
  • Booking.com
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Multi Communications
  • Jysk
  • McDonalds
  • Bricoman
  • Matexi
  • Mediacom
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Innovatika
  • Nikon
  • Tchibo
  • Bank Ochrony Środowiska
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Komisja Europejska
  • Wedel
  • Roche
  • Havas
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Air Products
  • Provident SA
  • BGŻ BNP Paribas
  • Samsung
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Nobell Congressing
  • Royal Bank of Scotland
  • Totalizator Sportowy
  • PZU
  • Miasto Warszawa
  • Heyah
  • MICEtime SC
  • Dentsu Aegis Network
  • Nokia
  • Jet Events
  • Euro RSCG Sensors
  • Miasto Bełchatów
  • SMYK
  • Discovery Channel
  • Sygnity
  • T-Mobile
  • Toyota
  • Sephora
  • Muzeum Historii Polski
  • Google
  • Aviva
  • Lighthouse Consultants
  • Konica-Minolta
  • Orange
  • Cereal Partners Poland
  • Netia SA
  • TVN
  • NETTO
  • Carrywater Consulting

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt