fbpx

28 marca 2010 roku Polskę ogarnęła czekoladowa pasja. Stało się tak za sprawą zorganizowanej dla firmy Wedel gry „Wyprawa do fabryki przyjemności".

Północna część Polski miała tego dnia swoją czekoladową stolicę w Gdańcu, centrum reprezentowała Warszawa, a południe bawiło się z nami we Wrocławiu. W każdym z tych miast powstały na krótki czas Miejskie Fabryki Przyjemności. Sercem tych fabryk były Czekoladowe Centra Produkcji, do których dostęp mieli tylko ci gracze, którzy odwiedzili wcześniej wszystkie Działy Produkcji i w pocie czoła, a przede wszystkim w atmosferze dobrej zabawy, zdobyli hasło. A wejść do Czekoladowego Centrum Produkcji było warto! Któż bowiem nie chciałby spotkać się z Żywymi Słodyczami, zwłaszcza że zwycięzcy mogli wygrać Złote Jajo o wartości 6000 złotych?

Poszukując tego Wedlowskiego Skarbu uczestnicy Wyprawy mogli po drodze spotkać naszych animatorów wcielających się w rolę Czekolady z dodatkami, Owocowych Duetów czy Sprzedawcy Ptasiego Mleczka. Nasi czekoladowi pasjonaci mieli tutaj możliwość m.in.: wykorzystać swoje zdolności wokalne, śpiewając fragment piosenki w wylosowanym stylu czy odnaleźć równowagę między czekoladą i mlekiem, ważąc je z precyzją godną najlepszego cukiernika. Po wykonaniu zadań, poleconych przez wyżej wymienione postacie, zespoły otrzymywały za każde z nich po jednej Karcie. W sumie do zdobycia było pięć Kart tworzących pytanie. Dobra odpowiedź stanowiła hasło otwierające bramę do Czekoladowego Centrum Produkcji, gdzie na odnalenienie czekało już Jajo pokryte 24-karatowym złotem.

„Wyprawa do fabryki przyjemości" była świetną zabawą dla dużych i małych amatorów czekolady, którzy dzięki niej mogli przeżyć nie tylko pasjonująca przygodę, ale też poznać różne oblicza wedlowskich produktów.

 

Zaufali nam:

  • Heyah
  • SMYK
  • Provident SA
  • MICEtime SC
  • Booking.com
  • Roche
  • Innovatika
  • Mediacom
  • Mondelez
  • Toyota
  • Miasto Bełchatów
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Wedel
  • Sygnity
  • Komisja Europejska
  • BGŻ BNP Paribas
  • Carrywater Consulting
  • Multi Communications
  • Air Products
  • PZU
  • Lighthouse Consultants
  • T-Mobile
  • Euro RSCG Sensors
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Konica-Minolta
  • Nobell Congressing
  • Aviva
  • Havas
  • Jet Events
  • Royal Bank of Scotland
  • Cereal Partners Poland
  • Muzeum Historii Polski
  • Samsung
  • Totalizator Sportowy
  • Sephora
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Nokia
  • TVN
  • McDonalds
  • Google
  • Tchibo
  • NETTO
  • Orange
  • Matexi
  • Discovery Channel
  • Jysk
  • Nikon
  • Urząd Miasta Gniezno
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Bricoman
  • Netia SA
  • Dentsu Aegis Network
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Miasto Warszawa

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt