fbpx

Gra miejska „Złota liczba” została zrealizowana we wrześniu 2010 roku podczas praskiego festiwalu KULmixTURA. Promowała ona markę Lotto.

Głównym zadaniem graczy było odgadnięcie trzycyfrowej liczby, zwanej Złotą Liczbą. Wskazówki dotyczące postaci liczby uczestnicy gry otrzymywali po poprawnym wykonaniu różnych zadań, a dodatkowe punkty mogli zdobyć, zbierając na terenie gry Szczęśliwe Numerki.

W tym celu blisko dwieście zespołów (maksymalnie czteroosobowych) poruszało się po terenie gry, poszukując postaci żywcem wyjętych z praskiego folkloru, jednocześnie odpowiadających różnym grom Totalizatora Sportowego. I tak można było tu spotkać Człowieka w Sombrerro (Los Milionos), czyli meksykańskiego imigranta, który wiele lat temu przyjechał do Polski w poszukiwaniu wielkiej miłości. Koordynowane przez niego zadanie polegało na ułożeniu meksykańskiej układanki. Była to drewniania rama zawieszona na wysokości ok. 1,5m, pod którą podwieszone były liny zebrane w hak. Pod ramą znajdowało się też drewniane pudło z otworami w określonych kształtach. Sterując linami zespół w jak najkrótszym czasie musiał umieścić odpowiednie drewnianie kształty na swoich miejscach. Zadanie to było bardzo widowiskowe.

W innym miejscu można było spotkać Pata i Patisona (Lotto i miniLotto), czyli animatorów odgrywających rolę członków praskiej kapeli podwórkowej. Śpiewali oni warszawski standard muzyczny bez ostaniej zwrotki, której słów nie pamiętali. Zespół miał pięć minut na dokończenie piosenki. Mógł przy tym skorzystać z pomocy przechdniów, szukać informacji w internecie itp.

Z kolei Praski cwaniak (Jocker) to nasz animator wyposażony w składany stolik i krzesełko, który oferował przechodniom/graczom rozrywkę w postaci gry w 3 karty. Zadaniem zespołu było pokonanie go w trzech próbach.

Na trasie gry byli też Kasiarz-Dżentelmen (MultiMulti), Barman (Keno) czy Superbohater Zdrapman (zdrapka). Dzięki nim uczestnicy gry nie mogli narzekać na nudę, bowiem proponowane przez nich zadania wymagały sprytu, wyobraźni oraz odrobiny matematycznej wiedzy.

Bystrym okiem trzeba było się zaś wykazać, odnajdując, rozmieszczone w widocznych miejscach karty przypominające kupony gier liczbowych Totalizatora Sportowego. Gracze, którzy odnaleźli taką kartę i przykleili ją na Karcie Zespołu, zdobywali dodatkowe punkty.

Na mecie na każdego uczestnika gry czekały atrakcyjne gadżety Lotto. Trzy najlepsze zespoły zmierzyły się ponadto ze sobą na scenie głównej w krótkim quizie wiedzy o Pradze. Odpowiadając na proste pytania mieli szansę wygrać cenne nagrody, wśród nich m.in: netbooki, aparaty cyfrowe oraz odtwarzacze mp3.

W ten oto sposób na Pradze zapanowała atmosfera pikniku miejskiego, na którym wspólnie bawili się wszyscy niezależnie od wieku, przy okazji zaprzyjaźniając się z marką Lotto.

Zaufali nam:

  • Urząd Miasta Gniezno
  • Orange
  • Bank Ochrony Środowiska
  • McDonalds
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Dentsu Aegis Network
  • Tchibo
  • Matexi
  • Google
  • Netia SA
  • Samsung
  • Sygnity
  • Nokia
  • T-Mobile
  • Konica-Minolta
  • Aviva
  • Royal Bank of Scotland
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Carrywater Consulting
  • Jysk
  • Havas
  • Jet Events
  • MICEtime SC
  • Totalizator Sportowy
  • Sephora
  • Roche
  • Euro RSCG Sensors
  • TVN
  • Nikon
  • PZU
  • NETTO
  • Muzeum Historii Polski
  • Heyah
  • SMYK
  • Mondelez
  • BGŻ BNP Paribas
  • Air Products
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Booking.com
  • Toyota
  • Nobell Congressing
  • Komisja Europejska
  • Miasto Warszawa
  • Multi Communications
  • Miasto Bełchatów
  • Cereal Partners Poland
  • Bricoman
  • Innovatika
  • Provident SA
  • Wedel
  • Mediacom
  • Discovery Channel
  • Lighthouse Consultants

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt