fbpx

Planowanie – Kreacja - Integracja.

Fabuła

Gracze mają za zadanie zaprojektować i wyposażyć miejsce w siedzibie firmy, które w istotny sposób przyczyniłoby się do polepszenia ich wydajności, związało bardziej z firmą, polepszyło ich samopoczucie podczas pracy. Miejsce to nazywa się creative room. Zespoły dążą do osiągnięcia wspólnego celu: stworzenia idealnego miejsca do pracy. Wystarczy puścić wodze fantazji!

Przebieg gry

Na terenie gry wyznaczone są miejsca, do których zespoły muszą dotrzeć, aby zrealizować zadanie i uzyskać punkty. Po przedstawieniu zasad, rozdaniu sprzętu fotograficznego oraz innych materiałów, zespoły zaczynają grę. Głównym zadaniem graczy jest wykonanie fotografii zaznaczonych na mapie obiektów. Podczas gry zespoły spotykają także postacie związane z miastem, w którym odbywa się gra. Są to znani artyści, politycy, naukowcy. Zespoły wykonują zadania polecone przez animatorów i otrzymują punkty. Na koniec wyłaniani zostają zwycięzcy.

Materiały i gadżety

W trakcie gry miejskiej uczestnicy posługują się materiałami (kartą gracza, planem gry, kartami przedmiotów) w postaci profesjonalnych kolorowych wydruków. W trakcie gry zespoły otrzymują, kolekcjonują materiały podobne do tych otrzymywanych w grach RPG, które reprezentują zdobyte przez zespół przedmioty, czy specjalne właściwości. Przy realizacji zadań w mieście uczestnicy wykorzystują podsłuchy kierunkowe, wykrywacze metalu, zestawy detektywistyczne, lampy UV, fotokody, tablety oraz inne technologiczne nowinki.

Zaufali nam:

  • Toyota
  • Komisja Europejska
  • Aviva
  • Matexi
  • Bricoman
  • Mondelez
  • Netia SA
  • Muzeum Historii Polski
  • Jysk
  • Multi Communications
  • Air Products
  • Carrywater Consulting
  • Nikon
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Royal Bank of Scotland
  • Sephora
  • Google
  • Miasto Warszawa
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Tchibo
  • Booking.com
  • Innovatika
  • NETTO
  • Mediacom
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Dentsu Aegis Network
  • Totalizator Sportowy
  • Wedel
  • Konica-Minolta
  • Heyah
  • BGŻ BNP Paribas
  • Lighthouse Consultants
  • SMYK
  • Miasto Bełchatów
  • Sygnity
  • MICEtime SC
  • Nokia
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Nobell Congressing
  • Samsung
  • Provident SA
  • T-Mobile
  • McDonalds
  • TVN
  • Roche
  • Orange
  • Havas
  • Grupa Onet.pl S.A
  • PZU
  • Cereal Partners Poland
  • Euro RSCG Sensors
  • Discovery Channel
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Jet Events

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt