fbpx

W ramach dnia warsztatowo - integracyjnego pracownicy kancelarii McKinsey & Company wzięli udział w grze miejskiej City of values. Miała ona miejsce w Warszawie 22 czerwca 2012 roku.

Konstrukcja gry była nieco inna niż zazwyczaj. Nie było bowiem warstwy fabularnej. Wszystkie zadania dotyczyły wartości ważnych i charakterystycznych dla tej firmy.

Gra toczyła się równolegle w dwóch obszarach, dla dwóch grup uczestników (po 4 zespoły w obszarze). W każdym obszarze były wykonywane te same zadania.

I tak w pierwszej kolejności uczestnicy naszej gry mieli do wykonania zadanie związane z obowiązującą w firmie McKinsey & Company zasadą niehierachiczności. Otrzymali więc różne elementy strojów (bluzy, okulary, czapki) charakterystyczne dla kultury hip-hop, dla której naturalne jest skracanie dystansu pomiędzy artystą a odbiorcą. Zadaniem uczestników było przebrać się w te ubrania i przy akompaniamencie beatboxera wykonać wspólnie jeden z kultowych utworów hip-hopowych, mówiący o dobrych stosunkach panujących wśród hip-hopowców (Peja „Jest jedna rzecz” czy też Tede i inni „Bezele”).

Kolejną cechą, której poświęciliśmy konkretne zadanie, było to, że polski oddział firmy jest częścią globalnej korporacji, a nie oddzielną spółką. Tutaj uczestnicy gry losowali najpierw jedną z kart reprezentujących problemy z kampanii SOS dla Świata (nielegalny handel zagrożonymi gatunkami, deficyt wody, wylesianie, nadmierna ilość odpadów, elektrośmieci czy zmiany klimatu). Następnie zadaniem uczestników było nakręcenie klipu, który miał skłonić do stosowania przynajmniej trzech sposobów rozwiązania danego problemu.

Z kolei w związku z zasadą, że interes klienta jest zawsze stawiany ponad interesem firmy, gracze otrzymali fragmenty prośby dziecka, powiązane z wartościami i emocjami. Były to: lęk, miłość, eksperyment, konsekwencja, uczciwość. Na projektorze wyświetlane zostały następnie wypowiedzi dzieci, które opowiadały o danym pojęciu. Po każdorazowym wyświetleniu odbywała się dyskusja, w wyniku której zespół miał przyporządkować wartość do wyświetlanego wcześniej filmu.

Przy okazji wykonywania innego zadania, gracze mieli zaś przygotować pikietę protestacyjną, tj. ułożyć hasło, narysować transparent czy wykonać vlepkę. Poza tym podczas gry można było wykazać się swoim talentem mówcy oraz wieloma innymi talentami, być może dotąd nieodkrytymi.

Uwieńczeniem zabawy było wykonanie graffiti razem z profesjonalistami. Był to doskonały moment na integrację i podsumowanie.

Zaufali nam:

  • Lighthouse Consultants
  • Mondelez
  • Komisja Europejska
  • Toyota
  • Innovatika
  • TVN
  • Euro RSCG Sensors
  • Jysk
  • Tchibo
  • Multi Communications
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • McDonalds
  • T-Mobile
  • Nikon
  • Wedel
  • Royal Bank of Scotland
  • Discovery Channel
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Totalizator Sportowy
  • BGŻ BNP Paribas
  • Matexi
  • Sygnity
  • Bricoman
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Grupa Onet.pl S.A
  • PZU
  • Nobell Congressing
  • Heyah
  • Roche
  • Nokia
  • Konica-Minolta
  • Google
  • NETTO
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Muzeum Historii Polski
  • Dentsu Aegis Network
  • MICEtime SC
  • Cereal Partners Poland
  • Provident SA
  • Aviva
  • Miasto Bełchatów
  • Havas
  • Booking.com
  • Orange
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Samsung
  • Mediacom
  • Miasto Warszawa
  • Carrywater Consulting
  • Netia SA
  • Sephora
  • Jet Events
  • SMYK
  • Air Products

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt