fbpx

Jest 17 kwietnia 1794 roku w Warszawie. Trwa bunt mieszkańców miasta przeciw władzy zaborców. Król Stanisław August Poniatowski obawiając się rozwoju wydarzeń chce zachować skarby kultury polskiej dla potomności. Ukrywa różne cenne przedmioty z królewskiego skarbca, a swojemu nadwornemu malarzowi Canaletto nakazuje umieszczenie wskazówek na cyklu obrazów warszawskich.

Teren gry

Gra miejska organizowana jest na terenie obejmującym warszawską Starówkę oraz Mariensztat. Jest to sama w sobie żywa lekcja historii. Uczniowie rozwiązując zadania odwiedzają zabytkowe budynki, miejsca i pomniki. Patrząc na z pozoru znane miejsca z innej strony.

Przykładowe zadanie

Zadaniem uczestników jest odnalezienie na określonym terenie reprodukcji obrazów polskich malarzy z różnych epok i wymienienie animatorowi (za pomocą otrzymanej tabelki) ich tytułów w kolejności powstawania.

Korzyści edukacyjne

Podczas gry miejskiej prezentowane są zagadnienia dotyczące historii polski w XVIII wieku, które znajdują oparcie w podstawach programowych przedmiotów historia i społeczeństwo oraz historia. Informacja o udziale uczniów w grze miejskiej może być także atrakcyjnym dodatkiem do sprawozdania z realizacji stażu na stopień awansu zawodowego nauczyciela. Na życzenie nauczyciela przygotowujemy jednostronicową relację z gry zawierającą tekst i zdjęcia.

Zaufali nam:

  • Air Products
  • T-Mobile
  • McDonalds
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Miasto Bełchatów
  • Urząd Miasta Gniezno
  • BGŻ BNP Paribas
  • Toyota
  • Royal Bank of Scotland
  • Havas
  • Jysk
  • Miasto Warszawa
  • Muzeum Historii Polski
  • Mondelez
  • Sephora
  • Heyah
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Wedel
  • NETTO
  • Jet Events
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Konica-Minolta
  • TVN
  • Google
  • Totalizator Sportowy
  • Innovatika
  • Matexi
  • Orange
  • Komisja Europejska
  • Provident SA
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Tchibo
  • Euro RSCG Sensors
  • Cereal Partners Poland
  • Aviva
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Lighthouse Consultants
  • Sygnity
  • Multi Communications
  • Mediacom
  • Nokia
  • SMYK
  • Bricoman
  • Carrywater Consulting
  • Booking.com
  • Nobell Congressing
  • Dentsu Aegis Network
  • MICEtime SC
  • Roche
  • Samsung
  • Nikon
  • Netia SA
  • Discovery Channel
  • PZU

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt