fbpx

Gra miejska „Duch Bełchatowa" odbyła się 12 czerwca 2011 roku w zrewitalizowanym dzięki unijnym funduszom centrum Bełchatowa.

Gra była podsumowaniem projektu „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości i otoczenia biznesu poprzez rozbudowę i przebudowę infrastruktury miejskiej Bełchatowa Działanie – VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych". Kolekcjonerzy mocnych wrażeń mogli przeżyć w Bełchatowie nie lada przygodę, kiedy to w czerwcowe popołudnie szukali Ducha swojego miasta.

W tym celu blisko pięćdziesiąt osób, podzielonych na małe grupy detektywistyczne, biegało po Bełchatowie z mapą w ręku. W zamian za dobrze wykonane zadania, uczestnicy gry otrzymywali od informatorów (animatorów) kolejne wskazówki dotyczące miejsca ukrycia Ducha. I tak na trasie gry można było spotkać pracownika działu finansów Urzędu Miasta, urzędnika do spraw internetu i multimediów, miejscowego artystę plastyka, geodetę czy robotnika drogowego, a także fotografa i sprzedawcę, dzięki którym można było otrzymać dodatkowe wskazówki.

Zadania nie należały do trudnych, mimo to ich różnorodność zaskakiwała nie tylko uczestników zabawy, ale również włączających się do niej przypadkowych mieszkańców Bełchatowa. Zespoły musiały między innymi sprawdzić czy można wjechać do jednego z budynków miasta na wózku inwalidzkim, policzyć miejsca parkingowe przy ulicy Bawełnianej przy Starostwie

Powiatowym i zmierzyć jej szerokość oraz spisać hasła z PIAPów (czyli publicznych punktów dostępu do Internetu). Ponadto w czasie gry powstał namalowany kredą „komiks" o Bełchatowie, a pod jedną z kamer miejskiego monitoringu bełchatowscy detektywi mieli zaprosić do zabawy przechodniów, z którymi tworzyli krąg symbolizujący dwanaście gwiazd Unii Europejskiej.

Zespół, który pierwszy wykonał wszystkie zadania mógł ostatecznie cieszyć się zwycięstwem i odnaleźć - ukrytą w zieleni przy budynku Urzędu Miasta - skrzynię, a w niej list od Prezydenta Miasta. Wynikało z niego, iż to „...ENERGIA mieszkańców tworzy DUCHA Bełchatowa". W skrzyni znajdowała się również sadzonka drzewa, symbolizująca zachodzące w mieście zmiany, którą zwycięski zespół zasadził w centrum miasta.

Zaufali nam:

  • MICEtime SC
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Orange
  • Nobell Congressing
  • Konica-Minolta
  • SMYK
  • Innovatika
  • Lighthouse Consultants
  • Roche
  • TVN
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Air Products
  • Komisja Europejska
  • Aviva
  • Havas
  • Carrywater Consulting
  • Cereal Partners Poland
  • Google
  • Heyah
  • Multi Communications
  • Booking.com
  • Bricoman
  • NETTO
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Jet Events
  • Grupa Onet.pl S.A
  • McDonalds
  • BGŻ BNP Paribas
  • Toyota
  • Nikon
  • Netia SA
  • PZU
  • Discovery Channel
  • Samsung
  • T-Mobile
  • Mediacom
  • Provident SA
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Tchibo
  • Dentsu Aegis Network
  • Muzeum Historii Polski
  • Royal Bank of Scotland
  • Wedel
  • Jysk
  • Miasto Bełchatów
  • Mondelez
  • Miasto Warszawa
  • Euro RSCG Sensors
  • Matexi
  • Sephora
  • Nokia
  • Totalizator Sportowy
  • Sygnity
  • Fundacja Rozwoju Informatyki

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt