fbpx

Gra miejska „Duch Bełchatowa" odbyła się 12 czerwca 2011 roku w zrewitalizowanym dzięki unijnym funduszom centrum Bełchatowa.

Gra była podsumowaniem projektu „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości i otoczenia biznesu poprzez rozbudowę i przebudowę infrastruktury miejskiej Bełchatowa Działanie – VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych". Kolekcjonerzy mocnych wrażeń mogli przeżyć w Bełchatowie nie lada przygodę, kiedy to w czerwcowe popołudnie szukali Ducha swojego miasta.

W tym celu blisko pięćdziesiąt osób, podzielonych na małe grupy detektywistyczne, biegało po Bełchatowie z mapą w ręku. W zamian za dobrze wykonane zadania, uczestnicy gry otrzymywali od informatorów (animatorów) kolejne wskazówki dotyczące miejsca ukrycia Ducha. I tak na trasie gry można było spotkać pracownika działu finansów Urzędu Miasta, urzędnika do spraw internetu i multimediów, miejscowego artystę plastyka, geodetę czy robotnika drogowego, a także fotografa i sprzedawcę, dzięki którym można było otrzymać dodatkowe wskazówki.

Zadania nie należały do trudnych, mimo to ich różnorodność zaskakiwała nie tylko uczestników zabawy, ale również włączających się do niej przypadkowych mieszkańców Bełchatowa. Zespoły musiały między innymi sprawdzić czy można wjechać do jednego z budynków miasta na wózku inwalidzkim, policzyć miejsca parkingowe przy ulicy Bawełnianej przy Starostwie

Powiatowym i zmierzyć jej szerokość oraz spisać hasła z PIAPów (czyli publicznych punktów dostępu do Internetu). Ponadto w czasie gry powstał namalowany kredą „komiks" o Bełchatowie, a pod jedną z kamer miejskiego monitoringu bełchatowscy detektywi mieli zaprosić do zabawy przechodniów, z którymi tworzyli krąg symbolizujący dwanaście gwiazd Unii Europejskiej.

Zespół, który pierwszy wykonał wszystkie zadania mógł ostatecznie cieszyć się zwycięstwem i odnaleźć - ukrytą w zieleni przy budynku Urzędu Miasta - skrzynię, a w niej list od Prezydenta Miasta. Wynikało z niego, iż to „...ENERGIA mieszkańców tworzy DUCHA Bełchatowa". W skrzyni znajdowała się również sadzonka drzewa, symbolizująca zachodzące w mieście zmiany, którą zwycięski zespół zasadził w centrum miasta.

Zaufali nam:

  • Miasto Warszawa
  • PZU
  • SMYK
  • Provident SA
  • Samsung
  • Wedel
  • Discovery Channel
  • Mediacom
  • Royal Bank of Scotland
  • Tchibo
  • Air Products
  • MICEtime SC
  • Roche
  • Havas
  • Nokia
  • Dentsu Aegis Network
  • Muzeum Historii Polski
  • Toyota
  • Google
  • Netia SA
  • Komisja Europejska
  • NETTO
  • Cereal Partners Poland
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Euro RSCG Sensors
  • Mondelez
  • Innovatika
  • Nobell Congressing
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Lighthouse Consultants
  • McDonalds
  • Sephora
  • Carrywater Consulting
  • TVN
  • BGŻ BNP Paribas
  • Heyah
  • Konica-Minolta
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Totalizator Sportowy
  • Aviva
  • Bricoman
  • T-Mobile
  • Jysk
  • Nikon
  • Booking.com
  • Jet Events
  • Orange
  • Matexi
  • Sygnity
  • Miasto Bełchatów
  • Multi Communications

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt