fbpx

Nakręć się na Chopina to gra miejska zorganizowana na zakończenie pierwszej edycji Akademii Orange 24 czerwca 2010 roku na warszawskiej Starówce.

Uczestnicy gry, tworząc zespół filmowy, mieli za zadanie wcielić się w rolę młodych filmowców i nakręcić krótką etiudę filmową, przedstawiającą epizod z warszawskiego życia Fryderyka Chopina.

Pierwszym krokiem w filmowy świat, czyli pierwszym zadaniem graczy, było uzyskanie pomocy od naszego animatora, wcielającego się w rolę Znanego Producenta. W ciągu pięciu minut od rozpoczęcia gry dzwonił on do automatu telefonicznego, który był zaznaczony na mapie. Uczestnicy gry mieli odebrać ten telefon i podczas rozmowy uzyskać informację, która była gwarancją zdobycia zaufania ludzi z tzw. świata filmowego.

Kolejnym zdaniem było zdobycie Mapy Filmowego Świata, którą naszym młodym filmowcom mieli przekazać Mistrzowie Kina (trzej znani reżyserzy). Mistrzowie Kina czekali aż uczestnicy gry użyją w rozmowie z nimi zwrotu, który uzyskali w poprzednim etapie.

Posiadając Mapę Filmowego Świata, gracze mogli odnaleźć ważne dla gry miejsca tj: Charakteryzatornię, Garderobę, Rekwizytornię i Taras Inwestorów, a w nich wszystkie przedmioty potrzebne do nakręcenia filmu. Mogli je jednak otrzymać dopiero po wykonaniu zadań zleconych im przez animatorów.

I tak spotkanie dźwiękowca, przygotowującego podkład dźwiękowy do filmu, wiązało się z poleceniem nagrania odgłosu jadącej dorożki.

Z kolei kontakt z montażystą filmowym dotyczył trudnego procesu wywoływania taśmy filmowej. Trzeba było tutaj odpowiednio dobrać odczynniki (płyn oraz sypka substancja) i umieścić je na wadze szalkowej, tak by waga utrzymywała równowagę. Uczestnicy otrzymywali tu w nagrodę za dobrze wykonane zadanie stroje dostosowane do swojej kategorii filmu.

Na trasie gry można też było spotkać reżysera, który szukał plenerów do swojego dzieła. Każdy zespół filmowy otrzymywał od niego dwa zdjęcia ewentualnych plenerów oraz trzy pojęcia związane z filmem i w ciągu piętnastu minut miał wskazać na mapie te miejsca oraz podać definicje tych pojęć. Można było przy tym korzystać z pomocy przechodniów. W zamian za poprawne wykonanie tego zadania wizażystka robiła uczestnikom mającym rolę aktorów makijaż nawiązujący do stylu etiudy.

Nie lada wyzwanie czekało na uczestników naszej zabawy przy okazji spotkania producenta filmowego, który nie będąc do końca przekonanym, że zespół jest w stanie stworzyć dobry film, prosił ich o odegranie dynamicznej sceny pościgu filmowego. Po wykonaniu tego zadania gracze otrzymywali wydrukowane pieniądze, których wysokość zależała od jakości wykonanego zadania.

Skompletowanie powyższych przedmiotów dawało graczom możliwość ponownego spotkania się z Mistrzami Kina, którzy po wskazaniu pleneru odpowiedniego do nagrania etiudy filmowej, wręczali uczestnikom kamery video i udzielali im końcowych wskazówek i porad. Był to ostatni etap zabawy, której owocem były krótkie, ale bardzo ciekawe filmy o Fryderyku Chopinie.Nakręć się na Chopina

Zaufali nam:

  • Jysk
  • Toyota
  • Aviva
  • Tchibo
  • Nobell Congressing
  • Euro RSCG Sensors
  • Royal Bank of Scotland
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Miasto Bełchatów
  • Sygnity
  • Provident SA
  • Carrywater Consulting
  • Cereal Partners Poland
  • Muzeum Historii Polski
  • Booking.com
  • Dentsu Aegis Network
  • Multi Communications
  • NETTO
  • Mediacom
  • Havas
  • TVN
  • Air Products
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Komisja Europejska
  • BGŻ BNP Paribas
  • Netia SA
  • Sephora
  • Wedel
  • Heyah
  • Discovery Channel
  • Mondelez
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Miasto Warszawa
  • McDonalds
  • Google
  • Matexi
  • T-Mobile
  • Lighthouse Consultants
  • Roche
  • Nikon
  • Nokia
  • Samsung
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Orange
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • MICEtime SC
  • Innovatika
  • Jet Events
  • Totalizator Sportowy
  • SMYK
  • Konica-Minolta
  • PZU
  • Bricoman

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt