fbpx

Gra miejska „Pudła dwuwalutowe" skierowana była do fanów strony BNP Paribas Fortis na serwisie społecznościowym Facebook.

Promowała Dwuwalutowy Kredyt Mieszkaniowy. Trwała zaś dwa tygodnie: w dniach 21-25 czerwca 2010 roku odbyła się w Warszawie, a w następnym tygodniu w Krakowie.

Celem gry było odnalezienie pudłeł zawierajacych nagrodę pieniężną (200zł i 50 euro). W tym celu od poniedziałku do piątku na Facebook'u były prezentowane wskazówki, które miały na celu zawężać obszar poszukiwań miejsca i podawać istotne dla odnalezienia pudła informacje. Każda wskazówka składała się z informacji podanej otwartym tekstem oraz zagadki/zadania, którą uczestnicy konkursu musieli rozwiązać na terenie miasta.

Gracze mogli szukać miejsca ukrycia pudła wcześniej, ale pojawiło się ono - w określonym wskazówkami miejscu - dopiero ostatniego dnia konkursu o konkretnie podanej godzinie. W miejscu, na które wskazywały podpowiedzi, uczestnicy gry zastali dziesięć jednakowych pudeł. Dziewięć z nich było wypełnione pociętymi gazetami lub zabawkowymi banknotami. W dziesiątym pudle znajdowały się zaś właściwe pieniądze.

W związku z tym, że miejsce określone przez wskazówki, odnalzła więcej niż jedna osoba, uczestnikom gry, którzy wybrali niewłaściwe pudło, wręczaliśmy nagrody pocieszenia w postaci smyczy, długopisu, breloczka czy jakiegoś innego gadżetu.

Miejsce ukrycia pieniędzy w Warszawie znajdowało się w okolicach Placu Trzech Krzyży, w

budynku przy ulicy Konopnickiej 6, przed sklepem 4Żywioły, w Krakowie zaś pudło z nagrodą główną można było znaleźć na Starym Mieście, przy ulicy Świętego Wawrzyńca 15, we wnętrzu

starego tramwaju. W każdym z tych miejsc mieściły się jednocześnie oddziały banku BNP Paribas Fortis.

Zlokalizowanie pożądanych pudeł wymagało od uczestników gry wykorzystania inteligencji i wiedzy. I tak wśród wskazówek prowadzących do pudła z pieniędzmi była m.in. taka: „Jeden z oddziałów naszego banku leży w samym sercu krakowskiego zgiełku. Samochody, autobusy, tramwaje, targ warzywny, a dodatkowo jeszcze remont całej ulicy. Tymczasem wewnątrz....cisza i spokój, które sprzyjają poważnym sprawom finansowym. Wiecie, o który oddział chodzi? Wstąpcie tam, a poczujecie się jak w niebie. Ten, który tam baluje jest kolejną wskazówką." Poprawna odpowiedź brzmiała tu: Święty/Świętego.

Innym razem wskazówka brzmiała tak: „Jeden z naszych krakowskich oddziałów stoi przy ulicy o

nazwie identycznej z nazwiskiem lekarza z popularnego serialu. Warto się tam wybrać :) Po prawej stronie banku (kiedy staniecie do niego plecami) znajduje się jedyny na tej ulicy przystanek pewnej linii tramwajowej. Jej numer jest kolejną wskazówką." Dobrą odpowiedzią był nr 15.

W ten sposób gra miejska „Pudła dwuwalutowe" skonstruowana została tak, by w sposób dowcipny i ciepły, budować pozytywny wizerunek marki BNP Paribas Fortis (jako przyjaznej, otwartej i nowoczesnej).

Zaufali nam:

  • Urząd Miasta Gniezno
  • SMYK
  • Roche
  • MICEtime SC
  • Carrywater Consulting
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Mediacom
  • Orange
  • Miasto Warszawa
  • Euro RSCG Sensors
  • Google
  • Matexi
  • Sygnity
  • Tchibo
  • BGŻ BNP Paribas
  • Jet Events
  • Air Products
  • Havas
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Bricoman
  • Lighthouse Consultants
  • Netia SA
  • Sephora
  • TVN
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Konica-Minolta
  • Muzeum Historii Polski
  • Aviva
  • Royal Bank of Scotland
  • Nobell Congressing
  • McDonalds
  • Nikon
  • Heyah
  • Dentsu Aegis Network
  • Komisja Europejska
  • Jysk
  • T-Mobile
  • Nokia
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Booking.com
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Innovatika
  • Mondelez
  • Miasto Bełchatów
  • Discovery Channel
  • NETTO
  • Provident SA
  • Multi Communications
  • PZU
  • Wedel
  • Samsung
  • Toyota
  • Totalizator Sportowy
  • Cereal Partners Poland

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt