fbpx

W ramach Dni Transportu Publicznego oraz na zlecenie Polskich Kolei Państwowych, 23 września 2012 roku zorganizowaliśmy w Warszawie grę miejską “Skarby kolei”. Gra odbyła się jednocześnie w dwóch odsłonach: familijnej i tzw. ambitnej. Udział w niej miał na celu wytworzenie lub utrwalenie pozytywnego stosunku do marki PKP oraz do kolei jako środka transportu.

Wersja familijna była skierowana do rodzin z małymi dziećmi, dla których podróżowanie po mieście mogłoby stanowić problem. Z tego względu odbyła się ona w centrum Warszawy, w okolicach Dworca Centralnego.

Uczestnicy mieli tu za zadanie zgromadzić elementy potrzebne do zbudwania lokomotywy przyszłości, zaginione na skutek wiru czasoprzestrzennego. W związku z tym duzi i mali gracze przenosili się w różne epoki związane z rozwojem kolei.

Zdobycie elementu lokomotywy przyszłości (styropian, metalowa tacka, zestaw rurek, folia aluminiowa, karton, itd.) było możliwe po każdym dobrze wykonanym zadaniu. Ze zgromadzonych elementów zespoły budowały na zakończenie gry własną lokomotywę. W tym zadaniu trzeba było wykazać się zmysłem konstruktorskim. Poczucie humoru oraz kreatywność były zaś wskazane na każdym kroku.

Dla tych, którzy mieli ochotę nieco zaszaleć na mieście i nie bali się bardziej wymagających zadań, stworzyliśmy tzw. wersję ambitną “Skabów kolei”. Było tu możliwe poznanie wszystkich kolejowych zakamarków Warszawy, zobaczenie miejsc na co dzień niedostępnych, odwiedzenie najdalszych kolejowych rubieży takich jak: Wagonownia Grochów czy Dworzec Zachodni.

Fabuła sięgała tym razem roku 1972, kiedy to podjęto decyzję o budowie w Warszawie nowoczesnego dworca dalekobieżnego. W trakcie prac budowlanych według anonimowych relacji niektórych robotników znaleziono podobno ciekawe przedmioty z czasów przedwojennych oraz wojennych. Nigdy jednak nie obwieszczono tego publicznie. Lista reliktów odnalezionych w trakcie budowy wypłynęła w 2012 roku w jednym z antykwariatów. Rozpoczął się zatem wyścig pasjonatów kolei oraz zwykłych mieszkańców miasta w poszukiwaniu cennych przedmiotów...

W takiej aurze uczestnicy naszej gry, wykonując różnorodne zadania, zdobywali punkty potrzebne do zwycięstwa i zdobycia cennych nagród.

Zaufali nam:

  • Mondelez
  • Booking.com
  • Totalizator Sportowy
  • Cereal Partners Poland
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Lighthouse Consultants
  • Air Products
  • Nikon
  • Sygnity
  • Matexi
  • Royal Bank of Scotland
  • Google
  • Dentsu Aegis Network
  • SMYK
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Havas
  • TVN
  • Aviva
  • Tchibo
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Komisja Europejska
  • MICEtime SC
  • Miasto Warszawa
  • Konica-Minolta
  • Nokia
  • Wedel
  • Euro RSCG Sensors
  • PZU
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Nobell Congressing
  • Netia SA
  • NETTO
  • Discovery Channel
  • Sephora
  • Miasto Bełchatów
  • Mediacom
  • Carrywater Consulting
  • Jysk
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Samsung
  • T-Mobile
  • Orange
  • Muzeum Historii Polski
  • BGŻ BNP Paribas
  • Bricoman
  • Multi Communications
  • McDonalds
  • Innovatika
  • Toyota
  • Provident SA
  • Jet Events
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Roche
  • Heyah

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt