fbpx

Warszawskie ciepło to gra miejska, która odbyła się 3 września 2011 roku w ramach projektu informacyjno-edukacyjnego.

Projekt był prowadzony przez Vattenfall Heat Poland oraz Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej przy wsparciu Urzędu m.st. Warszawy. Uczestnicy gry, przemierzając ulice stołecznego Śródmieścia, mieli za zadanie wcielić się w rolę Jana Ciepłego, bohatera naszej opowieści. Ich zadaniem było skompletowanie elementów miejskiej sieci ciepłowniczej. Służył temu nietypowy system punktacji. Mianowicie za każde dobrze wykonane zadanie, gracze otrzymywali od animatorów kafelek-naklejkę, przedstawiający jeden elegant sytemu cieplnego. Na koniec gry, wykorzystując zdobyte elementy, musieli podłączyć jak największą ilość budynków na planszy miasta.

W tym celu dwadzieścia pięć zespołów zaopatrzonych w mapy ruszyło spod pomnika Mikołaja Kopernika na poszukiwanie animatorów-agentów, którzy mieli dla nich niecodzienne zadania związane z racjonalnym gospodarowaniem ciepłem i miejską siecią ciepłowniczą w Warszawie.

Centrum Nauki Kopernik, ogrody Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, Plac Powstańców Warszawy, Rotunda czy Zachęta - to tylko niektóre z miejsc, w których uczestnicy mogli zdobyć cenne punkty.

Spragnieni wyzwań warszawiacy na trasie gry mieli do wykonania piętnaście zadań głównych. Wykrycie nieszczelności powodujących ubytek ciepła w pomieszczeniu przy pomocy przenośnego detektora ciepła, rozwiązanie zadania matematycznego, którego wynik stanowił klucz do skrytki ze wskazówkami, czy nakręcenie krótkiego klipu promującego projekt „Warszawskie Ciepło" - to tylko niektóre z zadań, z którymi mogli zmierzyć się uczestnicy naszej zabawy.

Ponadto gracze mieli możliwość zdobycia cennych punktów dzięki wykonaniu zadań dodatkowych, które miały na celu motywować zespoły do stałej aktywności, a także zwiekszać dynamikę i atrakcyjność gry. Zadania dodatkowe były przekazywane uczestnikom w trakcie zabawy w różnych momentach m.in. poprzez system SMS Api.

Po niemal trzech godzinach intensywanej gry, zespoły ponownie spotkały się pod pomnikiem Mikołaja Kopernika, aby zliczyć punkty i usłyszeć werdykt. Zwycięzcy otrzymali aparaty fotograficzne, a kolejne dwie drużyny odebrały nagrody pocieszenia – gry planszowe „Wysokie napięcie" oraz ekologiczne zegarki zasilane wodą.

Zaufali nam:

  • T-Mobile
  • Dentsu Aegis Network
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Royal Bank of Scotland
  • Grupa Onet.pl S.A
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Mediacom
  • Lighthouse Consultants
  • McDonalds
  • Sephora
  • Cereal Partners Poland
  • Sygnity
  • SMYK
  • Carrywater Consulting
  • Miasto Warszawa
  • PZU
  • Matexi
  • Miasto Bełchatów
  • Aviva
  • Provident SA
  • Nokia
  • Discovery Channel
  • Jysk
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Samsung
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Bricoman
  • Google
  • Multi Communications
  • Konica-Minolta
  • BGŻ BNP Paribas
  • Roche
  • Nikon
  • Wedel
  • Havas
  • Euro RSCG Sensors
  • Muzeum Historii Polski
  • Totalizator Sportowy
  • Netia SA
  • MICEtime SC
  • Toyota
  • Mondelez
  • Booking.com
  • NETTO
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Nobell Congressing
  • Heyah
  • Tchibo
  • Jet Events
  • TVN
  • Air Products
  • Orange
  • Innovatika
  • Komisja Europejska

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt