fbpx

W związku z przypadającym na 9 maja świętem Zjednoczonej Europy, nasza firma w roku 2011 była zaangażowana w dwa warszawskie wydarzenia.

Pierwszy projekt realizowaliśmy podczas Dnia Europy w Miasteczku Europejskim na Nowym Świecie, drugi wraz z Ministerstwem Spraw Zagranicznych podczas Forum Funduszy Europejskich w namiocie wystawienniczym na Agrykoli.

I tak stanowisko MSZ na Agrykoli oraz towarzysząca mu gra nawiązywały tematycznie do europejskiej wielojęzyczności i wielokulturowości oraz szczególnie do polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Do gry w ramach targów mogła przystąpić każda osoba, która odebrała Kartę Gracza i podała dane kontaktowe. Po zakończeniu gry wśród osób, które oddały karty, rozlosowane zostały nagrody rzeczowe, a każda osoba, która ją ukończyła, otrzymała pamiątkowy gadżet.

Gra polegała na uzupełnieniu Wielokulturowej Mapy Europy, którą uczestnicy otrzymali wraz z Kartą Gracza. Mapa Europy była graficznie zintegrowana z planem namiotu wystawienniczego, tak by gracze odwiedzając różne europejskie „kraje”, mogli jednocześnie poruszać się po namiocie zwiedzając wystawę. Aby uzupełnić mapę uczestnicy musieli wykonać szereg prostych zadań. Polegały one m.in. na przyporządkowaniu jednego ciekawego słowa z języka narodowego, monety 1 Euro lub jednostki narodowej czy tradycyjnego stroju mieszkańców do danego kraju.

Miasteczko Europejskie na Nowym Świecie miało podobny charakter, ponieważ także nawiązywało do europejskiej wielojęzyczności i wielokulturowości. Ponadto realizowane aktywności dostosowane były do profilu uczestników Parady Schumana, a więc: dzieci, młodzieży szkolnej i rodzin. Stanowisko było obsługiwane przez 6 animatorów przebranych w jednolite uniformy w kolorach Unii Europejskiej. Wśród przygotowanych atrakcji była m.in. zabawa z kolorową chustą i tunelem Klanza, malowanie kredą flag państwowych, kolorowanie kolorowanek, rozwiązywanie rebusów, malowanie farbami, wykonywanie flag z papieru, itp. Dla dzieci dużą atrakcją była też podróż w świat baniek mydlanych oraz możliwość pomalowania twarzy czy wykonania tatuażu, często przedstawiającego flagę jednego z państw Unii.

Obie inicjatywy pozwoliły warszawiakom jeszcze lepiej uświadomić sobie swoją przynależność do Unii Europejskiej, a także były pretekstem do świetnej zabawy dla dużych i małych.

Zaufali nam:

  • BGŻ BNP Paribas
  • Sygnity
  • Komisja Europejska
  • NETTO
  • Sephora
  • Innovatika
  • Havas
  • Konica-Minolta
  • T-Mobile
  • Royal Bank of Scotland
  • PZU
  • Cereal Partners Poland
  • Aviva
  • Carrywater Consulting
  • Tchibo
  • Bricoman
  • Discovery Channel
  • Samsung
  • Jet Events
  • Miasto Warszawa
  • Netia SA
  • Booking.com
  • Orange
  • Jysk
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Totalizator Sportowy
  • Provident SA
  • Toyota
  • Lighthouse Consultants
  • McDonalds
  • TVN
  • Centrum Nauki Kopernik
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • MICEtime SC
  • Google
  • Euro RSCG Sensors
  • Mondelez
  • Nokia
  • Dentsu Aegis Network
  • Matexi
  • Muzeum Historii Polski
  • Air Products
  • Wedel
  • Nobell Congressing
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Roche
  • Multi Communications
  • Mediacom
  • Miasto Bełchatów
  • Nikon
  • Grupa Onet.pl S.A
  • SMYK
  • Heyah

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt