fbpx

Specyfika naszej działalności sprawia, że współpracowaliśmy już z wieloma osobami. Dziś opowiem o jednym z najdziwniejszym przypadków. To była gra kulinarna dziejąca się w centrum Warszawy.

W dużym uproszczeniu, zawodnicy mieli za zadanie zdobywać produkty kulinarne. Następnie podczas finału, odbywało się wielkie gotowanie, pod okiem kucharzy.

Nawiązaliśmy współpracę z hinduską restauracją (która już nie istnieje). Właściciel był miłym i sympatycznym człowiekiem cechującym się charakterystyczną dla swojej nacji serdecznością. Dodatkowym atutem był fakt, że współpracowaliśmy z nim przy naszym krótkotrwałym epizodzie z telewizją przy programie ….. Tymona Tymańskiego.

Wracając do samej gry. Przyjechałem do restauracji. Czekałe mnie jeszcze godzina zanim zjawią się pierwsze zespoły. Stoły przygotowane, przy każdym z nich stoi kucharz, który będzie pomagał przygotować potrawę.

Do sali wchodzi nasz wodzirej, który ma poprowadzić całość imprezy i zakłada czapkę kucharską. I wtedy stało się coś dziwnego. We właściciela jakby piorun strzelił. Zaczął wykrzykiwać jakieś zdania w hindi, potem przerzucił się na polski. A z polskich to najłagodniejsze brzmiało: won!. Okazało się, że nie może być tak, że w jego restauracji ktoś inny zakłada czapkę kucharską. Sytuacja trochę napięta. Do finału zostało pół godziny, przeprosiłem więc i mówię oczywiście, już kolega zdejmuje czapkę. I fartuch! Fartuch też 15 minut do finału. Kończymy rozkładać talerze. Okazuje się, że jest ich za mało w stosunku do naszego zamówienia. Na dodatek szef znów dostał ataku i każe nam się wynosić. Klientka dzwoni i mówi, że zaraz będą. Przyznam, że w tym momencie chciało mi się płakać. Pracownicy restauracji (również hindusi) unikają mojego wzroku: szef tak ma i koniec.

Talerze udało się dosztukować – nie wszystkie od kompletu, ale może nikt nie będzie zwracał uwagi. Pojawił się pierwszy zespół. Poprosiłem współpracownice aby mnie zastąpiła na sali w kwestii kontaktów z klientem, a sam poszedłem do na zaplecze do szefa. Finał udał się świetnie. Dostaliśmy znakomite referencje, a firma zamawiała u nas gry jeszcze kilka razy. Ja co prawda spędziłem go na zapleczu, błagając szefa restauracji nie wychodził, zgadzając się że ma we wszystkim racje, a nawet raz uklęknąłem w błagalnym geście. Na dodatek przy rozliczeniach miałem znów do czynienia z miłym uśmiechniętym człowiekiem, który spytał mnie: podobało się? 

Zaufali nam:

  • T-Mobile
  • Netia SA
  • MICEtime SC
  • Matexi
  • PZU
  • Muzeum Historii Polski
  • Sygnity
  • McDonalds
  • Jet Events
  • Havas
  • Toyota
  • Bricoman
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Lighthouse Consultants
  • Royal Bank of Scotland
  • Provident SA
  • Konica-Minolta
  • Mondelez
  • Carrywater Consulting
  • TVN
  • Heyah
  • Google
  • Mediacom
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Discovery Channel
  • Komisja Europejska
  • Roche
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Orange
  • Aviva
  • SMYK
  • Air Products
  • Nokia
  • BGŻ BNP Paribas
  • Booking.com
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Innovatika
  • Dentsu Aegis Network
  • Miasto Warszawa
  • Nikon
  • Euro RSCG Sensors
  • Multi Communications
  • NETTO
  • Jysk
  • Tchibo
  • Cereal Partners Poland
  • Miasto Bełchatów
  • Samsung
  • Wedel
  • Totalizator Sportowy
  • Nobell Congressing
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Sephora

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt