fbpx

Gra miejska jest doskonałym narzędziem wspierania kampanii reklamowych. Dobrze uzupełnia, wzmacnia i skuteczniej zakotwicza w świadomości odbiorcy markę/produkt.

W przygotowywanych przez nas grach wszystko jest pod naszą kontrolą: miejsca, zadania, fabuła gry.

Nie korzystamy z żadnych gotowych rozwiązań. Wszystkie nasze produkty opracowaliśmy w zespole citygames.pl. Nie stanowi dla nas żadnego problemu przygotowanie gry, która będzie realizować wszystkie cele kampanii klienta, nawiązywać do jej tematyki i grupy docelowej. Poniżej przedstawiamy powody, dla których warto wykorzystać grę miejską w kampanii promocyjnej. Gra miejska jest doskonałym sposobem na promowanie tzw. brand utility czyli jako projekt, w którym reklama marki/produktu zostaje zepchnięta na drugi plan a główną ideą projektu jest uświadomienie konsumentowi przydatności produktu. Zadania, które staną przed graczami mogą zostać przez nas przygotowane w ten sposób, aby do ich wykonania niezbędny był konkretny produkt lub jeden z grupy produktów, które klient chce promować. Rzeczywiste przeznaczenie produktu nie jest żadnym ograniczeniem dla naszej wyobraźni.

Poprzez grę miejską firma może w doskonały sposób informować o nowym produkcie bądź marce. Scenariusz, zadania i fabuła mogą przekazywać wiele przydatnych informacji na temat marki/produktu, jego zalet, zastosowania, przewagi nad innymi. Gracz dowiaduje się o tych cechach w trakcie gry, jest więc to przekaz nienarzucający się, naturalny, lepiej odbierany niż tradycyjna reklama. Dodatkowo poprzez zaaranżowane sytuacje może on sprawdzić realność niektórych cech.

Gra miejska jest wręcz doskonałą imprezą skierowaną do społeczności skupionej wokół marki/produktu we wszelkiego rodzaju klubach i serwisach społecznościowych. Udział w grze wzmacnia więzy społeczności, daje doskonałe wyjście do ożywienia internetowych form komunikacji - uczestnicy na pewno zechcą opisać swoje wrażenia, a organizator może w serwisie udostępnić najlepsze materiały.

Gra miejska dobrze kreuje i wzmacnia pozytywny wizerunek marki/produktu Dokładamy wszelkich starań, aby gracze zaangażowali się emocjonalnie w grę, i aby to zaangażowanie emocjonalne przeniosło się na promowaną markę. Zatrudniani przez nas animatorzy (odgrywający postacie), to osoby sympatyczne i przyjazne, które tak aby nie przestała ona być zabawą i odpoczynkiem.

Biorąc udział w grze miejskiej klienci spędzają z produktem znacznie więcej czasu niż np. w przypadku trzydziestosekundowego spotu reklamowego w telewizji. Wykorzystanie produktu/marki w treści zadań, które wykonują gracze zapewnia długie obcowanie klienta z wizerunkiem produktu/marką. Dodatkowy wzrost zapamiętywalności jest możliwy dzięki rejestrowaniu przebiegu gry i udostępnianiu obrobionych nagrać graczom oraz ich znajomym i przyjaciołom, co zwiększa zasięg osób objętych działaniem promocyjnym.

Materiały z gry miejskiej są nadają się doskonale do wykorzystania w ramach marketingu wirusowego. Przygotowywane przez nas scenariusze zmuszają graczy do otwartości i nieszablonowych zachowań. Uliczna przejażdżka pocztowym wózkiem czy zakup gazety w zamian za kiełbasę, to często występujące sytuacje. Przebieg gry, dokonania graczy rejestrujemy w postaci zdjęć i filmów, które po wyborze i odpowiedniej obróbce stanowią wyśmienity materiał. Klienci będą go sobie samorzutnie przesyłali do obejrzenia i polecali.

W projektach publicznych (opłacanych przez sponsora) stosujemy zazwyczaj wymóg rejestracji uczestników, poza tym wszyscy gracze muszą udostępnić swoje dane do celów późniejszej informacji o zwycięstwie lub udostępnieniu materiałów z gry. Pozwala to na gromadzenie danych o graczach, w sposób niewymuszony (leży to w interesie gracza). Zebrane dane można później wykorzystać do innych kampanii reklamowych i bezpośredniej reklamy.

Zaufali nam:

  • Bricoman
  • Orange
  • Air Products
  • Nokia
  • PZU
  • NETTO
  • Sephora
  • Mediacom
  • Urząd Miasta Gniezno
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • McDonalds
  • Google
  • Muzeum Historii Polski
  • Booking.com
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Havas
  • Jet Events
  • Miasto Warszawa
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Lighthouse Consultants
  • Bank Ochrony Środowiska
  • SMYK
  • Toyota
  • BGŻ BNP Paribas
  • Jysk
  • Dentsu Aegis Network
  • Provident SA
  • Discovery Channel
  • MICEtime SC
  • Wedel
  • Royal Bank of Scotland
  • Sygnity
  • Mondelez
  • Aviva
  • Cereal Partners Poland
  • Tchibo
  • Heyah
  • Miasto Bełchatów
  • Komisja Europejska
  • T-Mobile
  • Samsung
  • Innovatika
  • Nikon
  • Euro RSCG Sensors
  • Totalizator Sportowy
  • TVN
  • Multi Communications
  • Roche
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Konica-Minolta
  • Carrywater Consulting
  • Netia SA
  • Nobell Congressing
  • Matexi

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt