fbpx

Jest piękne, słoneczne popołudnie, kwiecień 2015. Praca wre, bo sezon już powoli się zaczyna. Wtem przychodzi mail z prośbą o pilne spotkanie, oczywiście w kwestii organizacji gry miejskiej.

Następnego dnia umawiam się z Klientkami. Okazuje się, że rzeczywiście czas nie jest naszym sprzymierzeńcem, bo gra ma się odbyć za 2 tygodnie. A przede wszystkim cel zostaje określony bardzo konkretnie: chcemy przekazać w przyjaznej i niestandardowej formie informacje na temat naszej marki, historii i wartości.

Myślę sobie: świetnie, bo to zadanie idealne dla nas. Lata doświadczeń w tworzeniu scenariuszy na marę i realizacji gier miejskich, tysiące pomysłów na zadania. Wiedziałam, że sprostamy oczekiwaniom naszego Klienta.

Na podstawie materiałów merytorycznych otrzymanych od Klienta, stworzyliśmy scenariusz gry miejskiej. Przedstawiliśmy ofertę Klientowi i po wprowadzeniu kilku drobnych poprawek, byliśmy gotowi do realizacji gry miejskiej. Fabuła gry, każde zadanie do wykonania przez graczy, a nawet kolorystyka materiałów graficznych oraz używanych do wykonywania zadań, były stworzone zgodnie z oczekiwaniami oraz wizualizacją naszego Klienta.

Uczestnicy bawili się fantastycznie, wczuli się w linię fabularną, poczucie wykonania wspólnej, ważnej misji dla każdego zespołu było priorytetem. Jednocześnie uśmiechy towarzyszyły graczom przez cały czas, a co najważniejsze na koniec wszyscy, zgodnie stwierdzili, że w takiej formie bardzo przyjemnie i efektywnie poznaje się różnego rodzaju informacje.

Zaufali nam:

  • Totalizator Sportowy
  • Google
  • Centrum Nauki Kopernik
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Euro RSCG Sensors
  • Roche
  • Innovatika
  • MICEtime SC
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Nobell Congressing
  • Dentsu Aegis Network
  • Lighthouse Consultants
  • Tchibo
  • Mediacom
  • Discovery Channel
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Provident SA
  • Booking.com
  • Miasto Warszawa
  • TVN
  • Sephora
  • McDonalds
  • Mondelez
  • Havas
  • Aviva
  • Muzeum Historii Polski
  • Nikon
  • T-Mobile
  • Multi Communications
  • Miasto Bełchatów
  • Samsung
  • Air Products
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Nokia
  • SMYK
  • Matexi
  • Cereal Partners Poland
  • Jysk
  • Bricoman
  • Carrywater Consulting
  • NETTO
  • Royal Bank of Scotland
  • Komisja Europejska
  • Netia SA
  • PZU
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Orange
  • Heyah
  • Toyota
  • Konica-Minolta
  • BGŻ BNP Paribas
  • Wedel
  • Sygnity
  • Jet Events

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt