fbpx

Jednodniówka to gra miejska, która odbyła się 18 września 2011r. na warszawskim Wilanowie w ramach Wilanowskiego Programu Aktywności Lokalnej.

Uczestnicy gry mieli za zadanie wcielić się w zespoły dziennikarskie, których celem było stworzenie jednodniówki lokalnej gazety. Miała ona być poświęcona działaniom realizowanym w ramach programu Mój Dom Wilanów. Zbierając materiały do gazety, uczestnicy zapoznawali się z przedsięwzięciami przeprowadzanymi na terenie Wilanowa, badali opinie jego mieszkańców na ten temat oraz zdobywali opinie ekspertów.

I tak po zarejestrowaniu swojego udziału, gracze otrzymali na starcie „makietę gazety" w postaci kolorowego wydruku A3. Zawierała ona layout gazety, gotowe tytuły działów oraz puste miejsca na artykuły i zdjęcia. W trakcie gry uczestnicy zdobywali materiały, którymi wypełniali swój layout, tworząc w ten sposób własną unikalną wersję jednodniówki. Tytuły działów, odpowiadały przeprowadzonym w ramach projektu pracom: Rodzinny Wilanów, Aktywni obywatele, Poznaj swój Wilanów, Kultura i społeczeństwo.

Uczestnicy gry, aby zdobyć materiały do swojej gazety, wykonywali zadania w miejscach tematycznie związanych z programem. Pomagali im w tym animatorzy, którzy przyznając punkty, mieli możliwość podziwiać m.in. ich pomysłowość i sprawność fizyczną. I tak na przykład jedno z zadań polegało na tym, że wybrana osoba z zespołu musiała przejechać na rowerze jak najdłuższy odcinek nie używając pedałów. Pozostali gracze mieli w tym czasie ustawić się wzdłuż chodnika i popychać rower wraz ze swoją koleżanką czy kolegą. Zadanie to było związane z elementem programu, który dotyczył zwiększenia atrakcyjności turystycznej dzielnicy Wilanów poprzez inwestycję w ścieżki rowerowe.

Innym razem uczestnicy gry mogli wykazać się kreatywnością. Mieli bowiem stworzyć projekt reklamy wybranej usługi społecznej dzielnicy np. bezpłatnych badań mammograficznych czy pomocy w nauce. A wszystko to przy pomocy zwykłej kredy i kawałka chodnika.

Z kolei w ramach promowania dobrych praktyk sąsiedzkich, gracze mieli wykonać jakieś zadanie pożyteczne pod względem społecznym. I tak jedni pomagali przejść przez ulicę jakiejś starszej pani, inni wyrzucali śmieci czy noslili torby z zakupami. Każdy taki czyn należało potwierdzić fotografią, wklejoną następnie do swojej gazety.

Gra okazała się więc nie tylko świetną rozrywką, ale też w nienachalny sposób promowała dzielnicę Wilanów. Satysfakcja uczestników była dodatkowo wzmocniona nagrodami, w tym aparatem fotograficznym za zajęcie pierwszego miejsca.

Zaufali nam:

  • McDonalds
  • BGŻ BNP Paribas
  • Carrywater Consulting
  • Lighthouse Consultants
  • Dentsu Aegis Network
  • Muzeum Historii Polski
  • Orange
  • Google
  • SMYK
  • Multi Communications
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Grupa Onet.pl S.A
  • Nobell Congressing
  • Havas
  • Roche
  • MICEtime SC
  • Sephora
  • Air Products
  • Mondelez
  • Komisja Europejska
  • Discovery Channel
  • Innovatika
  • Jysk
  • Bricoman
  • Miasto Bełchatów
  • Aviva
  • Euro RSCG Sensors
  • PZU
  • Urząd Miasta Gniezno
  • Konica-Minolta
  • Royal Bank of Scotland
  • Centrum Nauki Kopernik
  • NETTO
  • Miasto Warszawa
  • T-Mobile
  • Cereal Partners Poland
  • Nikon
  • Wedel
  • Matexi
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Netia SA
  • Heyah
  • Toyota
  • Booking.com
  • Nokia
  • Samsung
  • Sygnity
  • TVN
  • Jet Events
  • Mediacom
  • Provident SA
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Totalizator Sportowy
  • Tchibo

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt