fbpx

Warto coś napisać na początek... No bo co? Tak od razu przejść do konkretnych tematów? Jakoś tak dziwnie. Także będzie o tym jak to się zaczęło. Granie, a potem pisanie.

Wszystko zaczęło się już 8 lat temu. Zaczęliśmy bez kapitału, ale z głowami pełnymi pomysłów i silnym przekonaniem, że jest miejsce na taką rozrywkę. Zaczęło się od wieczorów kawalerskich. Kiedy przyszło do robienia wieczorów dla siebie i bliskich znajomych z rozpaczą stwierdziliśmy, że oferta dla tego rodzaju imprez to jest coś kompletnie z innej bajki niż my. Plastikowe sex-lalki, picie do obłędu, studnia, śnieg my z tobą Jędruś? No nie bardzo. Może za mało było w nas testosteronu? W każdym razie chcieliśmy zrobić coś innego, z generalną myślą, żeby postawić przed delikwentem jakieś wyzwania, jakieś zadania. Od miasta, zadania, wyzwania do gry miejskiej był już tylko krok. I tak naszymi pierwszymi zleceniami były gry na wieczory kawalerskie.

Ale tak naprawdę to zaczęło się dużo wcześniej. W szkole życia. W harcerstwie. Las, przyroda i właśnie gry - to jest harcerski żywioł. Dla nas w pewnym momencie stało się jasne, że choć przyroda hartuje, to większość naszego życia spędzamy w mieście i przydałoby się także tę przestrzeń okiełznać i tutaj nabywać umiejętności. Surwiwal - tak, ale miejski. Ale o tym pewnie będzie osobna notka.

I generalnie od początku z każdym kolejnym rokiem rośniemy. Nie jest to rzecz jasna historia Wilka z Wall Street, ale świadomie jesteśmy uczciwi, płacimy w kraju podatki, nie korumpujemy klientów i nie zatrudniamy na czarno. Cierpliwie budujemy markę, wiarygodność i oryginalne know how.

Po tych 8 latach zdecydowaliśmy się pisać. Pomysł kołatał się w naszych głowach już dawno, a teraz doczekał się realizacji. Jest ku temu pisaniu kilka powodów.

Przede wszystkim po 8 latach działalności mamy do opowiedzenia mnóstwo historii, które chcemy ocalić od zagubienia w zabieganej codzienności. Chcemy opisać sytuacje, miejsca, osoby. Szczególnie osoby. Wydaje mi się, że w naszej działalności mamy do czynienia z nieprzeciętnie szerokim spektrum ludzi (klientów, podwykonawców, pracowników). Od managerów w centralach największych korporacji (np. szefowa HR w firmie zatrudniającej tysiące pracowników) do ulicznych sprzedawców pietruszki.

Drugi powód to swego rodzaju terapia poprzez przelewanie na papier (e-papier) wszystkich emocji, frustracji, stresów, które są nieodłącznym elementem pracy w tej branży.

A poza tym chcemy, aby ten blog stał się narzędziem promocji dla gier miejskich i miejscem gdzie będziemy przekonywać, że nadają się one do realizacji bardzo różnych celów.

Zaufali nam:

  • Matexi
  • Fundacja Rozwoju Informatyki
  • Sygnity
  • Mediacom
  • Provident SA
  • Multi Communications
  • Orange
  • Google
  • SMYK
  • Dentsu Aegis Network
  • Jysk
  • Totalizator Sportowy
  • Miasto Warszawa
  • Cereal Partners Poland
  • Tchibo
  • Heyah
  • Nikon
  • Grupa Onet.pl S.A
  • MICEtime SC
  • Havas
  • PZU
  • McDonalds
  • Urząd Miasta Gniezno
  • BGŻ BNP Paribas
  • Bricoman
  • Wedel
  • Nokia
  • Mondelez
  • Aviva
  • Komisja Europejska
  • Konica-Minolta
  • Euro RSCG Sensors
  • Muzeum Historii Polski
  • Miasto Bełchatów
  • Lighthouse Consultants
  • Netia SA
  • Booking.com
  • Air Products
  • Sephora
  • Innovatika
  • TUI Poland Sp. z o.o.
  • Royal Bank of Scotland
  • Jet Events
  • Roche
  • Nobell Congressing
  • T-Mobile
  • Carrywater Consulting
  • Discovery Channel
  • NETTO
  • Toyota
  • Bank Ochrony Środowiska
  • TVN
  • Centrum Nauki Kopernik
  • Samsung

Warianty cenowe naszych gier miejskich

Oferujemy różne możliwości organizacji gier dopasowane do różnych budżetów i oczekiwań klientów.
  • Standard
  • Gra według naszego standardowego scenariusza ze wszystkimi elementami zapewniającymi emocjonującą i ciekawą rozrywkę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS
  • Podzielna nagroda dla najlepszego zespołu
  • Animatorzy w strojach tajnego agenta
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Premium
  • Gra według naszego standardowego scenariusza z dodatkowymi wodotryskami dodatkowo budującymi klimat, emocje i zabawę.
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • System SMS/MMS/VMS
  • Indywidualne nagrody dla graczy w trzech najlepszych zespołach
  • Animatorzy w kostiumach teatralnych z opcjonalną charakteryzacją
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gadżety elektroniczne
  • Na zamówienie
  • Gra przygotowana od zera na podstawie briefu klienta. Zawierająca określone przez klienta motywy, wiedzę o firmie, dowolny sprzęt i techologie
  • Dostosowanie gotowego scenariusza lub przygotowanie nowego według założeń klienta
  • Prowadzenie gry przez konferansjera
  • Infolinia dla graczy
  • System SMS/VMS/MMS według życzenia klienta
  • Dostępne wszystkie gadżety firmowe
  • Profesjonalne materiały dla graczy
  • Gra w wybranej aplikacji lub z fizycznymi materiałami według oczekiwań klienta
Cena organizacji gry jest uzależniona od ilości osób i zespołów biorących udział w grze, a także innych indywidualnych ustaleń z klientem. W celu uzyskania szczegółowej wyceny dla konkretnej grupy prosimy o kontakt